Bunder Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hva med GoW på PSP da? Er det et must å ha spilt det? Spilt 1ern og 2ern og gleder meg som en unge til 3ern. Men frister lite å skaffe seg en PSP kun for dette... Lenke til kommentar
MaxXRebo_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hva med GoW på PSP da? Er det et must å ha spilt det? Spilt 1ern og 2ern og gleder meg som en unge til 3ern. Men frister lite å skaffe seg en PSP kun for dette... Det er nok ikke nødvendig, GOW på psp er mer en prequel til GoW på ps2. Til de som lurer på om man må ha spilt GoW 1 og 2 før 3'ern kommer, så mener jeg at man iallefall MÅ ha spilt 2'ern! sidern GoW 3 starter rett etter der GoW 2 slutter Lenke til kommentar
Vergil_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Klarer nesten ikke vente, men jeg skal dra i gang Gow 1-2 samt CoO Hva med GoW på PSP da? Er det et must å ha spilt det? Spilt 1ern og 2ern og gleder meg som en unge til 3ern. Men frister lite å skaffe seg en PSP kun for dette... Anbefales til PSP.. Endret 17. februar 2009 av Vergil Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Anbefaler å skaffe deg en PSP hvis du har råd til det, ihvertfall. Det er jo blitt en drøss med klassespill til den i det siste, som God of War: Chains of Olympus, Final Fantasy: Crisis Core, Ratchet & Clank: Size Matters, Loco Roco 1&2 og Patapon Uerstattelig på lange reiser (som den jeg er på nå - se signatur) Back on topic: Femti fiender på skjermen på en gang? Ikke dårlig! Håper de gjør det mulig for de gode å ta alle ut på få sekunder. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 God of War er blant de beste spillene PS2 har i stallen, og GoW til PSP er intet unntak. Så har du ikke bakoverkompatibel PS3, så koster ikke PS2 mer enn 500,- og da får du med et spill også. PSP er det litt verre med rent prismessig, men igjen, GoW:CoO er grunn nok alene til å kjøpe seg en PSP (sett bortifra at det er en genial portabel mp3/videospiller) og overnevnte titler som absolutt er verdt en titt. Ontopic, GoW3 kommer til å bli knas!:-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå