Gå til innhold

Sony avdekker God of War III

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med GoW på PSP da? Er det et must å ha spilt det? Spilt 1ern og 2ern og gleder meg som en unge til 3ern. Men frister lite å skaffe seg en PSP kun for dette...

Det er nok ikke nødvendig, GOW på psp er mer en prequel til GoW på ps2.

Til de som lurer på om man må ha spilt GoW 1 og 2 før 3'ern kommer, så mener jeg at man iallefall MÅ ha spilt 2'ern! sidern GoW 3 starter rett etter der GoW 2 slutter

Lenke til kommentar

Anbefaler å skaffe deg en PSP hvis du har råd til det, ihvertfall. Det er jo blitt en drøss med klassespill til den i det siste, som God of War: Chains of Olympus, Final Fantasy: Crisis Core, Ratchet & Clank: Size Matters, Loco Roco 1&2 og Patapon :) Uerstattelig på lange reiser (som den jeg er på nå - se signatur)

Back on topic: Femti fiender på skjermen på en gang? Ikke dårlig! Håper de gjør det mulig for de gode å ta alle ut på få sekunder.

Lenke til kommentar

God of War er blant de beste spillene PS2 har i stallen, og GoW til PSP er intet unntak. Så har du ikke bakoverkompatibel PS3, så koster ikke PS2 mer enn 500,- og da får du med et spill også. PSP er det litt verre med rent prismessig, men igjen, GoW:CoO er grunn nok alene til å kjøpe seg en PSP (sett bortifra at det er en genial portabel mp3/videospiller) og overnevnte titler som absolutt er verdt en titt. Ontopic, GoW3 kommer til å bli knas!:-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...