Joachim_F Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Sony har gitt ut massevis av informasjon om PS3-eksklusive God of War III. Les mer Lenke til kommentar
Fredy Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Den nye traileren ser drit fet ut, serlig etter man har sett intervujene så man vet litt mer om hva som faktisk vises i traileren. GLEDER MEG! :) Lenke til kommentar
mESA Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er det must å spille GoW for å spille 2'eren. (Tenkte på at jeg ikke har PS3, ikke bakoverkompetabel, begge er til PS2, men trenger jeg ikke spille 1'eren for å spille 2'eren, trenger jeg ikke 2'eren for å spille 3'eren) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er det must å spille GoW for å spille 2'eren. (Tenkte på at jeg ikke har PS3, ikke bakoverkompetabel, begge er til PS2, men trenger jeg ikke spille 1'eren for å spille 2'eren, trenger jeg ikke 2'eren for å spille 3'eren) Kjøp PS2 (eller lån), skaff deg GoW 1&2, spill dem. Det er verdt det, tro meg Ingen vet om man trenger å ha spilt 2'ern for å spille 3'ern enda Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ahh blir gøy å traske rundt på titaner, løse gåter og drepe igjen Håper bare på en sinnsyk grafikk og det klassiske gameplayet da Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Håper det ender godt og at Kratos gjenoppliver kona og ungen. Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hmm.. Ser ut til at jeg må børste av PS2en og få spilt igjennom eneren. Det fenget liksom ikke helt første gangen.. Når er egentlig release? Er den fastsatt enda? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nå må jeg jo bare kjøpe PS3 ... Håper jeg bare har fått meg jobb før GOW3 kommer ... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nå fikk jeg egentlig sykelig lyst på en PS3... Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Traileren var herlig, så dette må bare bli bra. Enern og toern var geniale spill av høyeste klasse. For å si det slik; har ikke lave forventinger akkurat :rolleyes: Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Kjøpte meg GoW 1 & 2 (i fjor en gang^^) grunnet dette spillet =) Har ca. halv igjen på toern, så kan GoW bare komme (Ble litt avsporet av RE-serien som kom i posten ^^) Endret 16. februar 2009 av Decree of Justice Lenke til kommentar
Mantra10000 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 hmmm må jeg kjøpe en ps3 nå da? Med dette spillet og Final fantasy som ser ut til å komme på ps3 først er det fare for det...... :rolleyes: Lenke til kommentar
mESA Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er det must å spille GoW for å spille 2'eren. (Tenkte på at jeg ikke har PS3, ikke bakoverkompetabel, begge er til PS2, men trenger jeg ikke spille 1'eren for å spille 2'eren, trenger jeg ikke 2'eren for å spille 3'eren) Kjøp PS2 (eller lån), skaff deg GoW 1&2, spill dem. Det er verdt det, tro meg Ingen vet om man trenger å ha spilt 2'ern for å spille 3'ern enda Tenkte liksom uavhengig av 3'eren. Trengte man å spille 1'eren for å spille 2'eren Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hva i all verden, går det an at gravitasjonen endrer seg? Har ikke spilt det første God of war, så det kan hende dette er old newz? Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er det must å spille GoW for å spille 2'eren. (Tenkte på at jeg ikke har PS3, ikke bakoverkompetabel, begge er til PS2, men trenger jeg ikke spille 1'eren for å spille 2'eren, trenger jeg ikke 2'eren for å spille 3'eren) Kjøp PS2 (eller lån), skaff deg GoW 1&2, spill dem. Det er verdt det, tro meg Ingen vet om man trenger å ha spilt 2'ern for å spille 3'ern enda Tenkte liksom uavhengig av 3'eren. Trengte man å spille 1'eren for å spille 2'eren Historien er sammenhengende gjennom alle 3 spillene, så hvis du foreterekker å se siste "filmen" i en triologi, uten å ha sett de 2 første, så skal du få lov til dette! Hvis du derimot vil ha med deg hvordan dette starter, og fortsetter, før det avslutter, skaff deg en PS2 og de 2 første. Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er det must å spille GoW for å spille 2'eren. (Tenkte på at jeg ikke har PS3, ikke bakoverkompetabel, begge er til PS2, men trenger jeg ikke spille 1'eren for å spille 2'eren, trenger jeg ikke 2'eren for å spille 3'eren) Kjøp PS2 (eller lån), skaff deg GoW 1&2, spill dem. Det er verdt det, tro meg Ingen vet om man trenger å ha spilt 2'ern for å spille 3'ern enda Tenkte liksom uavhengig av 3'eren. Trengte man å spille 1'eren for å spille 2'eren Historien er sammenhengende gjennom alle 3 spillene, så hvis du foreterekker å se siste "filmen" i en triologi, uten å ha sett de 2 første, så skal du få lov til dette! Hvis du derimot vil ha med deg hvordan dette starter, og fortsetter, før det avslutter, skaff deg en PS2 og de 2 første. Eller man kan lese historien på wiki, selv om det ikke er så spennende. Jeg har solgt min PS2, så jeg har ikke særlig valg. <_< Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Slutten på God of War 2 er rimelig episk og man ser den såvidt i traileren også. Han drepte krigsguden Ares og nå utfordrer alle gudene samtidig ... skal lete lenge etter noe råere story enn dette her Blir så bra. The gods run over to the balcony to see the Titans brought forward in time by Kratos beginning to scale the mountain and bearing Kratos with them to end the Great War between the gods and the Titans once and for all. As Zeus looks down in horror, Kratos shouts up to him, "Zeus! Your son has returned! I bring the destruction of Olympus!" Endret 16. februar 2009 av Avean Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 har Stig Asmussen bare sett intervju klippene fra utvklerene også sier han det videre flere dager senere som nyheter? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Dette blir så vanvittig bra. Dette er spillet jeg ser mest frem til på PS3, og dette spillet er en av grunnene til at jeg kjøpte meg PS3. Gleder meg helt utrolig nå Lenke til kommentar
ttt_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det er i sånne tider det er ekstra irriterande at PS3 ikkje lenger støtter PS2-spel. Men lever dette spelet opp til dei tidlegare utgåvane er det vel vanskeleg å unngå eit kjøp, sjølv om ein går glipp av forhistoria. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå