Gå til innhold

Star Wars: The Old Republic - diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Får å trekke inn filmene, så ser vi saber throw blir brukt i episode 3 av Yoda og av Darth Vader i en av de gamle Star Wars filmene.

Så jeg ser ikke på saber throw som mere sith style enn jedi style for å si det sånn :p

anngående jedi som tank, vel jeg har en teori på at vi kan velge enten å bli tank eller dps.. viss du ser på 'outfitting' på den linken jeg postet tidligere så kan jedi ha på seg light cloth til heavy armor

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette er kanskje litt vell for offtopic, men i suget etter SWTOR fant jeg fram de gamle diskene til SWKOTOR 1&2, men får overhodet ikke til å kjøre det lengre. Noen som har lykkes i å kjøre det i Win7?

Kotor 1 fungerer fint hos meg, men til Kotor 2 husker jeg at jeg lastet ned en vista fix som også fungerer til W7, det var med at det ikke alltid started.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

woohooo Hoth er med i spillet :) da er vi opp i 13 spillbare planeter. med tanke på at vi har såpass mange, så lurer jeg litt på størrelsen på hver enkelt planet.. :hmm:

http://www.swtor.com...et/planets/hoth

Kult! Dette ser bare mer og mer lovende ut. Jeg lurte egentlig på det samme :p Ser for meg et gigantisk spill.

Den timeline Holonet saken på siden dems var også ganske underholdende, syntes jeg. Er ikke så kjent innen KOTOR så var kjekt å få med seg fakta/backstory innen Mandalorians etc. Ble igrunn mer hypet til å teste Bounty Hunter

Lenke til kommentar

woohooo Hoth er med i spillet :) da er vi opp i 13 spillbare planeter. med tanke på at vi har såpass mange, så lurer jeg litt på størrelsen på hver enkelt planet.. :hmm:

http://www.swtor.com/info/holonet/planets/hoth

Mener å huske at jeg leste et sted, men husker ikke hvor, at de var absolutt ikke noen småpojokker i størrelse. Fra hva jeg har lest fra alpha testere så rapporteres det ikke om hverken plassproblemer eller usynlige vegger...

For generell hyppig oppdatering med podcast og greier, anbefaler jeg å sjekke Darth Hater. Mye snacks der...

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...