Gå til innhold

Star Wars: The Old Republic - diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns grafikken er "ok" jeg :)

 

Og jeg tror ikke det kommer til å være overfult bruk av jedi og sith. de andre klassene ser jo like brae ut egentlig :)

 

Men tipper alle kommer til å "prøve" på en jedi eller sith xP

 

 

Må jo regne med at grafikken forbedres kraftig før lansering. Jeg regner med det i hvert fall. Er jo normalt for pc spill.

 

Bør ikke regne med for kraftig forbedring. Sjangeren heter ikke "Massive online multiplayer" for ingenting. Det er mye viktigere, syns jeg, at verden føles levende ved at f.eks. byer ikke "deles" opp i X antall instances og kun X per instance. Store slag og flyt mens dette foregår er også viktig, å tape pga loadspike er noe av det kjipeste jeg har opplevd mens jeg har spilt MMO's (det lille jeg har spilt).

 

Skal du ha grafikk bør du satse på andre sjangre, det er ikke den sterke siden til MMO.

 

Tror svært få vil være trooper...altså, de andre er basert på helter i star wars universet. Trooper er basert på kannonføde stormtropper? Disse dør jo i bøttesvis under hver eneste film, å være en av de høres litt...uglamorøst sammenlignet med de andre.

 

Altså har du sett på age of conan/ aion? kom ikke å si at dagens grafikk burde tilsi at bioware burde greie vesentlig bedre enn det de leverer på de gameplay videoene.. Som andre har sagt, så håper jeg også at grafikken blir oppgradert til release. ellers så blir dette spillet kun for starwars interesserte. folk vil gjerne ha ting som er pene å se på. å kom ikke å si at dette ikke er en stor faktor, for det er d.

Lenke til kommentar

Sier meg enig andy, jeg vil si byer fult av mennesker (vel, karakterene til mennesker) som farter fram og tilbake. Leter etter folk til quests/instances eller vil kjøpe og selge varer. Og i slag skal gjerne så mange som mulig delta. 10 mot 10 er ca minimum av hva jeg forventer, helst skal det være 20-30 på hvert lag uten problemer med latency og diverse.

 

I age of conan er alt oppstykket, selv sonene er stykket opp. Det er ikke så alt for mange på ett sted til enhver tid, god grafikk men slag og diverse er av liten skala...ikke det jeg ser etter i ett MMO egentlig =/

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Meh, combat-systemet ser utrolig kaotisk og rotete ut. I alle fall i Sith continued videoen...

 

på hvlken måte? :)

 

Syns det ser bra ut. Er lei av sånn kamp hvor du står 1-mot-1 og bare slår og slår, så går litt HP ned, også gir han seg liv så det går opp igjen osv. Syns det er litt stilig det at man bryker laser pistoler og skifter mellom 1-3 personer å skyte på allerede i de første lvl'ene.

 

Liker ikke kamp systemet i sånn som WoW. Syns kampsystemet i AoC var en stilig vri på ting :)

Lenke til kommentar
Meh, combat-systemet ser utrolig kaotisk og rotete ut. I alle fall i Sith continued videoen...

 

på hvlken måte? :)

 

Syns det ser bra ut. Er lei av sånn kamp hvor du står 1-mot-1 og bare slår og slår, så går litt HP ned, også gir han seg liv så det går opp igjen osv. Syns det er litt stilig det at man bryker laser pistoler og skifter mellom 1-3 personer å skyte på allerede i de første lvl'ene.

 

Liker ikke kamp systemet i sånn som WoW. Syns kampsystemet i AoC var en stilig vri på ting :)

 

Er enig i den der. kamp systemet ser ganske lovende ut spør du meg :)

Lenke til kommentar
hadde forventet litt mer av grafikken egentlig jeg.. synes det er litt skuffende. hadde grafikken vært noe alla Aion. Så hadde jeg nok blitt litt mer gira.

 

 

dissapointing:/

 

 

..men grafikk teller jo for ingen ting da

så lenge gameplayet er bra så er det ikke viktig om det ser ut som crysis eller Doom 2

Lenke til kommentar

Jeg hadde greit spilt det spillet om den in-game grafikken vi har sett til nå blir den de bruker. Men jeg syns de kunne modelert selve handt-taket på lightsaber'en litt annerledes xD syns den ser så tjukk ut i forhold til det jeg har sett på andre ting.

 

Håper de lager flere modeller enn bare 1. for på de "art" bildene viser de jo noen stilige noen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...