Gå til innhold

Star Wars: The Old Republic - diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var litt på hjemme sia til spillet, og så på klassene. Blir det 10 klasser? for så at det var 4 stk på hvert lag, men så så det ut som om jedi og sith har sin egen side eller noe utenom, så da blir det jo 10?

 

Noen som kan tenke seg hva de andre klassene blir? :) (de som det ikke er noe info om)

Lenke til kommentar
var litt på hjemme sia til spillet, og så på klassene. Blir det 10 klasser? for så at det var 4 stk på hvert lag, men så så det ut som om jedi og sith har sin egen side eller noe utenom, så da blir det jo 10?

 

Noen som kan tenke seg hva de andre klassene blir? :) (de som det ikke er noe info om)

 

Jedi og Sith er egne classer, de teller med i de 8 classene så vidt jeg har forstått.

Lenke til kommentar
var litt på hjemme sia til spillet, og så på klassene. Blir det 10 klasser? for så at det var 4 stk på hvert lag, men så så det ut som om jedi og sith har sin egen side eller noe utenom, så da blir det jo 10?

 

Noen som kan tenke seg hva de andre klassene blir? :) (de som det ikke er noe info om)

 

Jedi og Sith er egne classer, de teller med i de 8 classene så vidt jeg har forstått.

 

Blir vel 4 stk på hver side ja, du kan se at Sith Warrior har dukket opp http://www.swtor.com/info/holonet/classes

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978
Men jeg skjønner ikke helt hvordan de skal klare å hindre att alle er Jedier og Sither.

 

Jeg tror du kan vente en helt liten haug med Boba-Fett-wannabe'er i alle fall. Og sikkert en liten dunge minst med smuglere.

 

Om de øvrige klassene blir brukt får vi se. Jeg synes det er litt vanskelig å se ut i fra ting sånn de er nå om de vil kjøre standart tank/healer/DPS/(util)-opplegg eller ikke. Hvis de gjør det vil det jo tvinge seg fram en viss balanse etterhvert - med mindre de går i SOE-fella og gjør jedi'ene til supermenn (men jeg håper og tror at det ikke skjer).

Lenke til kommentar
Syns grafikken er "ok" jeg :)

 

Og jeg tror ikke det kommer til å være overfult bruk av jedi og sith. de andre klassene ser jo like brae ut egentlig :)

 

Men tipper alle kommer til å "prøve" på en jedi eller sith xP

 

 

Må jo regne med at grafikken forbedres kraftig før lansering. Jeg regner med det i hvert fall. Er jo normalt for pc spill.

Lenke til kommentar

med tanke på at spillet fortsatt er i "late alpha" etter det jeg har hørt, så kommer vi nok til og se noen endringer grafikk messig osv, dessuten så er det ikke det som teller ;-) Kommer til og teste detta spillet så fort som mulig, gleder meg som en liten unge! :D og jeg skal ikke juge...jeg kommer nok til og teste en Sith Warrior først :p

Lenke til kommentar
Syns grafikken er "ok" jeg :)

 

Og jeg tror ikke det kommer til å være overfult bruk av jedi og sith. de andre klassene ser jo like brae ut egentlig :)

 

Men tipper alle kommer til å "prøve" på en jedi eller sith xP

 

 

Må jo regne med at grafikken forbedres kraftig før lansering. Jeg regner med det i hvert fall. Er jo normalt for pc spill.

 

Bør ikke regne med for kraftig forbedring. Sjangeren heter ikke "Massive online multiplayer" for ingenting. Det er mye viktigere, syns jeg, at verden føles levende ved at f.eks. byer ikke "deles" opp i X antall instances og kun X per instance. Store slag og flyt mens dette foregår er også viktig, å tape pga loadspike er noe av det kjipeste jeg har opplevd mens jeg har spilt MMO's (det lille jeg har spilt).

 

Skal du ha grafikk bør du satse på andre sjangre, det er ikke den sterke siden til MMO.

 

Tror svært få vil være trooper...altså, de andre er basert på helter i star wars universet. Trooper er basert på kannonføde stormtropper? Disse dør jo i bøttesvis under hver eneste film, å være en av de høres litt...uglamorøst sammenlignet med de andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...