Gå til innhold

Star Wars: The Old Republic - diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Klarer de å gjennomføre prosjektet slikt at det blir en suksess, vil det bli en STOR suksess....

Bare tenk på alle de Star Wars-fansene der ute, som sikkert har siklet etter noe slikt lenge!

 

Håper dette spillet leverer opp til de forventningene det lover oss gamere, men om jeg blir å skaffe det selv vet jeg ikke.

Føler at KoTor-spillene var fantastiske RPG spill men vet ikke om jeg kommer til å like det omgjort til et MMORPG-univers....noen spill bør bare forbli singleplayer

 

BioWare har utviklet mange gode spill igjennom tidene, tror ikke swtor blir et unntak.

EA har til og med sagt at de tror swtor vil gå forbi wow :p noe jeg ikke ser som umulig, da star wars har en veldig stor fanbase

 

 

Det er der andre utviklere gjør en STOR feil. I stede for å si "Vi kommer til å bli større en WoW" så kan de heller prøve å bli så pass gode at folk vil spille deres spill i stede for WoW. Det var det som skjedde med AoC. Folk ble lovet mer en de fikk, noe som førte til at alle ble missfornøyde og stakk vekk fra spillet etter noen mnd. Derfor håper jeg at Star Wars blir bra, men at de ikke tar det den veien at de skal bli bedre en WoW. Jeg tror Blizzard har hatt WoW på markedet nå i 5 år. Et spill som har utviklet seg over 5 år er vanskelig å slå med det første. Så jeg håper de holder seg seriøse og leverer et spill som er bra på deres egen måte, uten å gå den veien at "vårt spill er unikt. Helt nyskapende". For det er ikke altid det er så nyskapende som de vil ha det til. Er i alle fall min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vel, at mmo koster mer enn andre spill er bare en myte. Spiller man ett mmo spiller man vanligvis bare det mmo'et og få andre spill, derfor blir det mye billigere å betale 100 kr måneden enn å kjøpe ett nytt spill annenhver eller hver tredje månede som mange gjør, og det er nok mer å gjøre i TOR enn i noen av de andre spillene til sammen. Du sparer derfor ganske mye penger på å spille mmos ;)

 

Er en del som har klaget litt på grafikken, men jeg synes det var smart av BioWare og gå for ett stilisert utseende som appelerer til mange og ikke blir utdatert som realistisk grafikk blir etter få år.

Lenke til kommentar

Her er ett par klipp fra en ulansert cinematic trailer for TOR! Denne filmen er ganske intern atm og er enda ikke ute på det offisielle forumet!

 

http://www.vimeo.com/5715847

Passordet til filmen er: darkside

 

I filmen kan vi også se the ebon hawk fra kotor og droiden hk47 sammen med en sith som var avbildet på en plakat på E3 med den samme droiden. Man ser også at det er to soler som bekrefter at de er på Tattooine som bekrefter at Tattooine er i spillet! Dette viser også at historien henger sammen med og fortsetter fra kotor!

Endret av Njardiss
Lenke til kommentar

http://www.zoicstudios.com/#/creations/latest/33-game-reel/ - klikk på filmrullen for april - intet passord kreves her.

 

Delene av filmen som er fra Star Wars-universet er imidlertid ikke nytt materiale, men er klipp fra SW:ToR-videoen som ble vist til pressen i oktober 2008.

 

I filmen kan vi også se the ebon hawk fra kotor og droiden hk47 sammen med en sith som var avbildet på en plakat på E3 med den samme droiden. Man ser også at det er to soler som bekrefter at de er på Tattooine som bekrefter at Tattooine er i spillet! Dette viser også at historien henger sammen med og fortsetter fra kotor!

 

Det er samme univers og KotOR-historien er godkjent av George Lucas. Men det er hittil ikke noe som tyder på at Ebon Hawk og HK-47 er med i det faktiske spillet, selv om det hadde vært interessant.

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

Zoic hadde ikke lov til å legge ut klippene på siden sin og filmen ble derfor tatt ned når nyhetene nådde Bioware, så the darkside sin edit er vel det eneste stedet å se klippene.

 

Filmen skulle visstnok bare vær en humørsetter for TOR når spillet ble lansert, men innholdet kan også tyde på at noe av handlingen i TOR henger sammen med det som skjedde i kotor og vi kommer sikkert til å få vite hva som har hendt på de 300 årene som har gått imellom spillene. Hadde heller ikke overrasket meg hvis Revan fortsatt var i live evt får vi nok høre om han i TOR.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Ser fantastisk ut ja! Endelig får to av mine alltime favorittspill en verdig etterfølger håper jeg:-) Herlig å se de viderefører Mass Effects(og Dragon Age I presume) sitt dialogsystem i et MMO.

 

Min største frykt er dersom spillet har 4 000 000 spillere, så vil 3 900 000 av dem være Jedi eller Sith. Jeg liker jo tradisjonelt sett å spille de klassene det er færrest spillere av, men jeg ser det kan bli vanskelig å unngå å spille en Jedi/Sith-klasse i dette spillet:-/

Endret av Bionor
Lenke til kommentar

Spillet ser flott ut med fokus på story og valg, samt voiceover. Fører nok til en økt immersion i verden. om man ser på resten så det jo ikke ut som noe mer enn den standard MMO oppskriften. Da med spesiell tanke på kampsystemet.

 

Bruk av dekning var litt artig, men det bringer ikke noe særlig nytt. Ser ut som det fortsatt er tab-select target, auto-attack og trykk på 1,2,1,2,3,2. Dog, så er det fortsatt mange aspekter som de ikke har vist frem enda. Men jeg er redd for at resten vil være standard MMO opplegg. Med det fokus på story og valg de har, så betyr det vel mindre revolusjoner på andre fronter. De kan vel ikke bite for mye over seg heller.

 

Dette til tross, spillet blir nok kjøpt og spilt av vedkommende.

Lenke til kommentar

Må si jeg fikk en gnist etter å se de klippene :rolleyes:

Cover system + stemme på alle folkene + Star Wars + online :D

Noe jeg og mine venner skal prøve x)

 

Likte veldig det at de bruker Mass Effect dialog systemet, for det er nais! pluss at nå kan man se sine venner snakke også enn å være den eneste som tar avgjørelser + at avgjørelsene har noe å si for det som skjer senere :thumbup:

 

må si jeg syns kamp systemet også ser helt ok ut. selv om det er veldig standard (på en måte), så er det jo litt annerledes når man har en laser pistol og bare skyter. til nå er det jo mest bare jedi/sith som er Close Combat og minner om typisk wow kamp. men må si jedi/sith så stilig ut når den deflekterte laser skudd ^_^

 

men ja, tipper mange vil være Jedi/sith x)

men da jeg spurte en venn om hva han ville, så sa han med en gang smuggler. så vi får jo se hvordan balansen blir på klassene.

 

Gleder meg!! Noe info om beta egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...