Gå til innhold

Star Wars: The Old Republic - diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Jeg tipper at en Jedi vil ha sine fordeler - og ulemper. Andre klasser vil ha tilsvarende. F.eks. vil sannsynligvis en Jedi være svært god i nærkamp, men heller begrenset på avstand der en Bounty Hunter kan bruke langrekkende våpen.

 

 

Tror nok jeg kommer til å vere bounty hunter eller smuggler B)

 

 

Men håper de ikke tar det så svart hvitt om hvilken side classen ender opp i. En smuggler eller bounty hunter kan etter det jeg vet være næytral eller på en av sidene, eller til og med spille på begge sider.

Hadde vert artig med on form for aligment system som unlocka forskjellige ekstra abilities.

Endret av Shaka82
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg forstår det så er det veldig black n white når det kommer til main factions som fks wow. Sier seg selv egentlig. Tviler på at Sith ville være serlig keen på å leie inn en bounty hunter som knerta en Sith Offiser uken før for the Republic...

 

Mener å huse at jeg leste at det vil være noen faction spesifice klasser, men kan ikke bekrefte det atm...

 

Husk å sjekke senere idag for fredagsnyheten på swtor.com

 

EDIT: Og ja, alle klasser vil ha sine fordeler og sine klare ufordeler. Jedi/Sith vil fks ha veldig begrenset med ranged kapabilites vs en Trooper med Scoped Blaster rifle eller noe i den dur. Siden dette tross alt er et mmo så blir det tett en stein, saks papir løsning når det gjelder klasser.

 

For PVP regner jeg med at de greier å lage en herlig balanse på akkurat dette hvor ingen klasse vil framstå som totalt overlegen alle andre. Når det gjelder pve derimot så skal du ha derimot følelsen av å nettopp VÆRE litt uber. Du kan ta instances sammen med dine npc buddies som du kan få med deg og knerte hauger av folk i et kjør...

 

Gleder meg:D

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar

Uroer meg veldig over slåssesystemet. Dem har ikke vist eller sagt noe som helst enda. Man har fått sett noen halv sekund glimter her og der i ulike trailere og der ser det helt forferdelig ut så ikke rart dem viser noe mer.

Håper dem kvitter seg med auto targetting og sitte å trykke 1,2,3,4,5 asså. Da blir det problemer med balansering før eller senere. Age of Conan er nå ubrukelig for min del etter 1.05 patchen. Klassen min er ødelagt og er ingenting jeg skal ha sagt i PvP lenger. Irritabelt når man ikke kontrollerer hvordan en kamp ender, kun etter hvem som har best statestikk :( Sier ikke at dem bør lage 100% realtime system, men lag det på en sånn måte at spilleren bestemmer mest og ikke et system som baserer seg på tall vs tall.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

BioWare har faktisk vist fram gameplay til ett knippe journalister som igjen har gjenfortalt hva de så. De sier det er ingen auto-attack og slåssingen føles veldig intens og kjapp. De sa slåssingen var veldig "epic" og den imponerte også konsoll gamere som var vant til å spille kjappe action spill ved at spilleren måtte være veldig aktiv og det kjappe tempoet.

Lenke til kommentar

Ingenting om slåssingen enda? Hjelper ikke med god historie og sånt om ikke de får til et system som er morsomt å spille. Ikke noe WoW opplegg med autotargeting, det orker jeg ikke. Står i artikkelen at slåssingen er samsvart og at folk faktisk blokkerer osv. Men det er veldig diffust. Det kan bety de kjører noe system lignende Matrix Online og det var ikke bra. Hmmff spent.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Er en del info ute, er feks ett coversystem, autoattack er ute av spillet og de påstår at hver klasse er veldig unik.

 

EDIT: Sies også at kampsystemet er veldig kjapt, nesten som ett action spill, dette imponerte flere journalister som var vant til feks action spill på konsol som vanligvis er mye kjappere enn standard mmos.

Endret av Njardiss
Lenke til kommentar

Jo men de utgir info veldig vagt, dem unngår mye rundt combat. Combat blir samsvart, altså koreografert. Det vil si man ikke får kontroll over kampene. Tipper det blir som KOTOR hvor du er passiv tilskuer og bare gir ordre til karakteren din. Isåfall buhuuu :( Håper jeg tar feil selvsagt men ja ..det faktum at masse folk er KOTOR fans gjør vel at dem prøver å ta mest mulig fra de spillene. Jeg kan ikke se noe sånt funke i et MMO. Eller jeg bør egentlig ikke snakke, millioner spiller WoW noe jeg forakter. Er vel jeg som er for gammel tror jeg. Jeg må ha noe interaktivt å spille ellers går jeg lei.

Lenke til kommentar

De har ett mye kjappere og actionbasert kampsystem enn kotor. PC gamer fikk faktisk spille spillet og de var veldig fornøyde og begynte å kalle spillet en wow killer. Det som også er kult i dette spillet er at hvis du parerer ett angrep så ser du faktisk våpene deres kræsje og hvis du slår en person så ser du at personen hans blir slått litt hit og dit. Er nok fortsatt en god stund til spillet kommer ut ja så er veldig vanlig å være sparsome på info.

Lenke til kommentar

Jo men det sier oss ingenting egentlig, Matrix Online hadde et slående vakkert koreografert slåssesystem de også. Minuset med sånne system er at det vil si man blir låst sammen og ikke kan bevege dere mens alt dette foregår. Altså man blir en tilskuer. Hvordan dem da har tenkt å løse Bounty Hunters som treffer fra flere mil blir spennende å se da .... håper dem ikke prøver seg på et KOTOR system hvor det er din tur til å angripe så min tur. Turnbased ... det ville vært ultimate kjipe tingen å gjøre hehe. Men det kan dem umulig gjøre, da blir pvp helt merkelig.

Lenke til kommentar

Hm...du har noen poeng der, men jeg orker ikke å bekymre meg noe serlig for det akkurat enda. ENESTE vi har sånn halveis klarert er at det blir litt fast paced action ingame. Still...spillet er teknisk sett ikke i alpha[?] og bioware er ytterst hemmelighetsfull på hva de laget so far. Så det er bare å sette seg ned å vente:/ Satse på¨at det kommer noe spennende neste fredag^_^

Lenke til kommentar

Etter å ha lest den artikkelen virker dette spillet veldig lovende nå. Jeg liker godt det at Bioware har tatt med det de kan best, og som flere steder er trukket fram som en av de viktigste tingene WoW gjorde som trakk masser av folk. ToR skal ha gode muligheter for solo spilling med interessante quests og utfordringer. Er det en ting massene i WoW liker så er det å kunne gjøre ting i spillet alene eller med en liten gruppe.

 

Jeg gleder meg noe vannvittig til dette spillet nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...