Gå til innhold

Star Wars: The Old Republic - diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Kul trailer ja. Var det masse sith-kloner som swarma ut av det skipet?

 

Tror ikke det var kloner. Hele spillet fårgår 500 år etter KOTOR(?) da var det helt stappet med jedi og sith. De var to store forces mot hverandre

 

 

Det var ekte sith som kom ut av det shipet, for denne tiden, er i tidsepoken noe av de mest intense force krigene som var på den tiden, så det kryr av både jedi masters og sith lords.

 

Gleder meg stort til å se hvordan det blir !

 

Så forresten omtalen fra mmorpg om spillet, ser ut som de prøver virkelig å ta spillet til neste nivå igjennom de små tingene også, og ikke "bare" igjennom 100% tale i alle samtaler du kan ha i spillet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjem dette til å koste ein viss sum i måneden? For eg har lyst på dette, men eg kjem aldri til å betale ein sum i månaden for eit spel, ingen spel er verdt det.

 

Jeg regner med rundt 100kr i måneden for å spille SWTOR. Du må huske det blir et meget stort spill som kommer til å underholde deg i en laaaaang evighet :p 100kr i måneden er verdt det, og viss du har en jobb og tjener godt med penger er 100kr ingenting.

Lenke til kommentar
Niks, ingen spel er gode nok til å betale t.d. 500 får, og så 1200 i året for å spele det. Det meiner no eg. Eg kan gjerne betale 7-800 for eit spel, men eg betalar for spel ein gong. Ikkje meir.

 

Eg er forresten 14 år ;)

du betaler 1200 kroner for et spill du kan spille 24/7 i et helt år,

og gidder å betale 400-800 kroner på _ETT_ spill som varer i en 20-40 timer?

Da blir det vel til flere kjøp for 400-800 kroner og total summen stiger.

Lenke til kommentar
Niks, ingen spel er gode nok til å betale t.d. 500 får, og så 1200 i året for å spele det. Det meiner no eg. Eg kan gjerne betale 7-800 for eit spel, men eg betalar for spel ein gong. Ikkje meir.

 

Eg er forresten 14 år ;)

 

 

Jeg støtter gledelig et mmo som jeg digger med 100 kr i måneden....jeg har brukt mer på byen nå i helgen enn det koster for et år med ditt igjennomsnittlige mmo, så den lille utgiften der betaler jeg gledelig. Jeg spiller mye heller et mmo med måndesavgift enn et såkalt "free" mmo hvor du kan kjøpe ekstra ingame stash for virkelige grunker...servere, patches/expansions, båndbredde og customer suppoert er itte gratis vøtt;)

Lenke til kommentar

Har ikke et problem med og gi fra meg 100-150 selv til et MMO

har siden 2000 spillt 2 MMO's i året

PLanetside fra 2003-nå :whistle:

 

Ellers så har jeg blandt annet spillt

Anarchy online, WOW, Eve, EQ, EQ2

Gleder meg til det her ja

Bounty hunter ohh yes

Endret av Z-man
Lenke til kommentar

Berre gløym det eg sa om å ikkje betale, har nettopp bestilt LOTRO, eg har forandra meining. Det stemmer jo heilt at eit godt spel raskt kan vere verdt over 1000 i året for å spele.

 

Viss dette spelet verker bra, så skal du ikkje sjå bortifrå at eg kjøper det, sjølvom det vil koste ein viss sum i måneden.

Lenke til kommentar

Jeg vil vel påstå der at dere er meget optimistiske: erfaring tilsier at spill, og spesielt mmorpg, fra de første gang blir annonsert (her var vel det oktober 2008), til lansering, fort tar 3 - 6 år. 2010 / 2011 er 2 år og noen måneder ... mye kortere tid enn normalt.

 

Kan selvfølgelig ikke vite dette, men vil si jeg blir svært overrasket hvis dere får rett.

Lenke til kommentar

TOR har vært under utvikling veldig lenge nå, og jeg har mine tvil på at de vil bruke mye mer enn 6 år på utviklingen. Dessuten har de gitt ut mye informasjon, tenk om noe ikke fungerer som det skal, så jeg vil tro at det som er sagt er sånn nogenlunde fastsatt. Derfor ser det ut som om de har en 1-2 år igjen av utviklingen. Synes det virker som litt mye å ha 3-5 år igjen av utviklingen nå.

Lenke til kommentar
Jeg vil vel påstå der at dere er meget optimistiske: erfaring tilsier at spill, og spesielt mmorpg, fra de første gang blir annonsert (her var vel det oktober 2008), til lansering, fort tar 3 - 6 år. 2010 / 2011 er 2 år og noen måneder ... mye kortere tid enn normalt.

 

Kan selvfølgelig ikke vite dette, men vil si jeg blir svært overrasket hvis dere får rett.

 

Kan hende du blir overrasket. Spillet har vært under utvikling siden desember 2005.

 

Kilde

 

"Games for Windows: The Official Magazine: How long has your new MMORPG been in development?

 

Gordon Walton, co-studio director, BioWare Austin: We announced the game around March, but we'd really started on it in the beginning of December 2005."

Lenke til kommentar

Vi snakker om 'Bioware' folkens. De leverer, og hvertfall til tiden.

Sant nok at dette blir deres første MMORPG, og dette vil nok medføre sitt, men jeg er optimistisk!

 

Dessuten har jeg sluttet å glede meg til spill som kommer "snart".

Jeg har nok hatt litt for mange utsettelser på kjente titler...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...