smekk Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Release Date: September 2011 Hjemmeside FAQ News & Updates Screenshots The Old Republic - Webcomic The Holonet Space Combat - Overview Play Star Wars™: The Old Republic™ and forge your own Star Wars™ saga in a story-driven massively-multiplayer online game from BioWare and LucasArts. Explore an age thousands of years before the rise of Darth Vader when war between the Old Republic and the Sith Empire divides the galaxy. Choose to be a Jedi, a Sith, or from a variety of other classic Star Wars roles, and make decisions which define your personal story and determine your path down the light or dark side of the Force. Along the way you will befriend courageous companions who will fight at your side or possibly betray you based on your actions. Together, you will battle enemies in dynamic Star Wars combat and team up with other players to overcome incredible challenges. 17 Spillbare Planeter Tython Korriban Hutta Ord-Mantell Coruscant Balmorra Alderaan Tatooine Dromund Kaas Taris Belsavis Voss Hoth Nar Shaddaa Corellia Ilum Quesh The Galactic Republic Trooper Smuggler Jedi Knight Jedi Consular The Sith Empire Bounty Hunter Sith Warrior Imperial Agent Sith Inquisitor Videoer Video Documentary #1 Developer Dispatch: The Making of Tython Video Documentary #2 Developer Dispatch: Diverse Worlds Developer Dispatch: The Republic Trooper Deceived Cinematic Trailer Video Documentary #3 The Making Of Coruscant Interview - Jedi Consular & Sith Inquisitor Designing the Dark Side Returning to Taris Video Documentary #4 Music of The Old Republic Mysteries of Knights of the Old Republic Designing the Light Side Warzones PAX 2011 - Fate of the Galaxy Trailer PAX 2011 - Taral V Developer Walkthrough GC 2009: Walkthrough Pt.1 GC 2009: Walkthrough Pt.2 GC 2009: Walkthrough Pt.3 GC 2009: Walkthrough Pt.4 PAX 09: Demo Part 1 PAX 09: Demo Part 2 PAX 09: Demo Part 3 PAX 09: Demo Part 4 Endret 12. mars 2011 av Sarlacc Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 åååhh.. Jeg gleder meg som en unge på julaften på dette spillet. Kotor I og II var jo helt fantastiske må jeg si.. Skal uten tvil prøve dette.. Håper vi får et bra pvp valg, men også PVE.... Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Selv om jeg er en fan av både SW og KOTOR-spillene er jeg ekstremt skeptisk til et MMORPG. Det blir "interessant" når hundrevis av fjortiser løper rundt med lyssverd og Force-krefter, ja. Lenke til kommentar
smekk Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Selv om jeg er en fan av både SW og KOTOR-spillene er jeg ekstremt skeptisk til et MMORPG. Det blir "interessant" når hundrevis av fjortiser løper rundt med lyssverd og Force-krefter, ja. De eneste klassene de har snakket og vist gameplay om er jedi/sith.. husk at det vil bli flere klasser å velge imellom. håper vi får se bounty hunter og smuggler som spillbare klasser i swtor Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kan bli det kuleste noensinne men utviklere idag har jo sær designsmak. Så tipper det hele ender opp med rare effekter som andre MMO. Folk vil jo spille det som i filmene hvor man kan kontrollere lyssabelen og kun de mektigste har force krefter. Men til og med da brukes det jo sjeldent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 får håpe man må gjennom en slags trenings sak før man kan bruke force power og lightsaber. er veldig spent på å se hvordan spillet ender opp til tross for at jeg sikkert ikke kommer til å kjøpe. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Klarer de å gjennomføre prosjektet slikt at det blir en suksess, vil det bli en STOR suksess.... Bare tenk på alle de Star Wars-fansene der ute, som sikkert har siklet etter noe slikt lenge! Håper dette spillet leverer opp til de forventningene det lover oss gamere, men om jeg blir å skaffe det selv vet jeg ikke. Føler at KoTor-spillene var fantastiske RPG spill men vet ikke om jeg kommer til å like det omgjort til et MMORPG-univers....noen spill bør bare forbli singleplayer Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Selv om jeg er en fan av både SW og KOTOR-spillene er jeg ekstremt skeptisk til et MMORPG. Det blir "interessant" når hundrevis av fjortiser løper rundt med lyssverd og Force-krefter, ja. De eneste klassene de har snakket og vist gameplay om er jedi/sith.. husk at det vil bli flere klasser å velge imellom. håper vi får se bounty hunter og smuggler som spillbare klasser i swtor Det vet jeg, men det er også derfor jeg brukte ordet "fjortiser". Jeg tipper alle de yngste vil spille en Jedi/Sith og det vil bli latterlig mange slike riddere rundtom... noe som etter min mening er absurdt selv for den perioden. Lenke til kommentar
smekk Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Klarer de å gjennomføre prosjektet slikt at det blir en suksess, vil det bli en STOR suksess....Bare tenk på alle de Star Wars-fansene der ute, som sikkert har siklet etter noe slikt lenge! Håper dette spillet leverer opp til de forventningene det lover oss gamere, men om jeg blir å skaffe det selv vet jeg ikke. Føler at KoTor-spillene var fantastiske RPG spill men vet ikke om jeg kommer til å like det omgjort til et MMORPG-univers....noen spill bør bare forbli singleplayer BioWare har utviklet mange gode spill igjennom tidene, tror ikke swtor blir et unntak. EA har til og med sagt at de tror swtor vil gå forbi wow noe jeg ikke ser som umulig, da star wars har en veldig stor fanbase Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det hadde jo vært kult om vi IKKE var nødt til å være jedi/sith.. bare en tyv, bounty hunter, mercenarie osv.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Du må jo ikke være det....er jo det som er hele poenget. Skal jo bli flere klasser og velge mellom, og noen av de du nevner blir det sikkert. Er jo et Star Wars univers, ikke Jedi og Sith Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Akkurat Men folkens se her: http://swtor.com/media/vidcasts/devdispatch001.. Bare på det gameplayet vi ser der så må jeg si det ser veeeeldig bra ut Endret 17. februar 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Akkurat Men folkens se her: http://swtor.com/media/vidcasts/devdispatch001.. Bare på det gameplayet vi ser der så må jeg si det ser veeeeldig bra ut Kunne ikke vært mer uenig, det klippet vi så beviser bare at spillet blir typisk MMO hvor du står i ro og slasher fienden. Blir det grinding og helvete på nytt igjen, sånt orker jeg ikke lenger. Du beveger deg ved å klikke rundt i skjermen også .... eeek. Vil ha Jedi Knight spillbarhet i et MMO, det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Du må jo ikke være det....er jo det som er hele poenget.Skal jo bli flere klasser og velge mellom, og noen av de du nevner blir det sikkert. Er jo et Star Wars univers, ikke Jedi og Sith og hva har man fulgt i star wars? jo en person som blir til jedi, går over til den mørke siden og blir sith, bare for å be som faen på dødsleiet og bli jedi igjen <_< veldig kort oppsumering av alle 6 star wars filmene spillene her jo seff hvert så som så Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Akkurat Men folkens se her: http://swtor.com/media/vidcasts/devdispatch001.. Bare på det gameplayet vi ser der så må jeg si det ser veeeeldig bra ut Kunne ikke vært mer uenig, det klippet vi så beviser bare at spillet blir typisk MMO hvor du står i ro og slasher fienden. Blir det grinding og helvete på nytt igjen, sånt orker jeg ikke lenger. Du beveger deg ved å klikke rundt i skjermen også .... eeek. Vil ha Jedi Knight spillbarhet i et MMO, det hadde vært noe. Har hørt at det kansje skal komme på Xbox360 og Playstation 3, ikke bare på PC, men som sagt bare noe jeg har hørt. Det skal visst komme ut i begynnelsen av 2010 tror jeg. Hvis du lurer google det Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Som selvutnevnt Star Wars fanatiker må jeg bare påpeke at selv om det er over 1000 jedi pr server så er ikke det noe problem i settingen. Tales of the Jedi-eraen (som dette foregår i) foregikk på en tid hvor det var tusenvis av jedi rundt om i galaksen. Hvis man skal flisespikke, så kan man jo påpeke at det er litt merkelig at mens det er bare noen få års forskjell mellom Tales of the Jedi og KOTOR, så ser TotJ ut som et arkaisk middelaldersamfunn (med romskip), mens KOTOR ser nesten nøyaktig likt ut som filmene. Merkelig at de skal ha en sånn dramatisk teknologisk fremgang på 10-20 år, mens de neste 4000 årene ikke har merkbar fremgang i det hele tatt... Lenke til kommentar
smekk Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Akkurat Men folkens se her: http://swtor.com/media/vidcasts/devdispatch001.. Bare på det gameplayet vi ser der så må jeg si det ser veeeeldig bra ut Kunne ikke vært mer uenig, det klippet vi så beviser bare at spillet blir typisk MMO hvor du står i ro og slasher fienden. Blir det grinding og helvete på nytt igjen, sånt orker jeg ikke lenger. Du beveger deg ved å klikke rundt i skjermen også .... eeek. Vil ha Jedi Knight spillbarhet i et MMO, det hadde vært noe. selv så spiller jeg fortsatt jedi knight 2 multiplayer, ville svært likt å sett not lignende gameplay/combat i swtor. Vi har sett lite ennå, så håper de kommer opp med litt annerledes gameplay enn de mmo'ene vi har i dag Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Som selvutnevnt Star Wars fanatiker må jeg bare påpeke at selv om det er over 1000 jedi pr server så er ikke det noe problem i settingen. Tales of the Jedi-eraen (som dette foregår i) foregikk på en tid hvor det var tusenvis av jedi rundt om i galaksen. Hvis man skal flisespikke, så kan man jo påpeke at det er litt merkelig at mens det er bare noen få års forskjell mellom Tales of the Jedi og KOTOR, så ser TotJ ut som et arkaisk middelaldersamfunn (med romskip), mens KOTOR ser nesten nøyaktig likt ut som filmene. Merkelig at de skal ha en sånn dramatisk teknologisk fremgang på 10-20 år, mens de neste 4000 årene ikke har merkbar fremgang i det hele tatt... Ved å lese en del av Star Wars-romanene (helst de bedre) vil man også oppdage at det er mye teknologi som gikk tapt i årenes løp, og at utviklingen flere ganger har stanset helt opp, tilogmed gått tilbake i noen områder. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Akkurat Men folkens se her: http://swtor.com/media/vidcasts/devdispatch001.. Bare på det gameplayet vi ser der så må jeg si det ser veeeeldig bra ut Kunne ikke vært mer uenig, det klippet vi så beviser bare at spillet blir typisk MMO hvor du står i ro og slasher fienden. Blir det grinding og helvete på nytt igjen, sånt orker jeg ikke lenger. Du beveger deg ved å klikke rundt i skjermen også .... eeek. Vil ha Jedi Knight spillbarhet i et MMO, det hadde vært noe. Fra det lite man ser der kan man ikke vite om det er sånn "stå i ro og slashe" og hvis det er det så IKKE gi dette spillet opp..det er lang tid igjen til spillet er ferdig.. Det jeg også mente med "gameplayet" var landskapet (brukte vel feil ord der ) på den filmen og man kommer ut av den hula og ser ned så er det jo fantastisk flott.. Men hvordan se du at det er et spill hvor man beveger seg med å klikke?? jeg kan ikke se det.. Edit: Etter å ha sett mer på den så må jeg si: Det der er ikke et "pek og klikk" spill.. se etter hvordan den dama ingame beveger seg da ser du at de må være med tastaturet.. musa er jo bare til å skifte vinkel som på vanlige spill... Endret 18. februar 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
smekk Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 leste litt om den nye engine bioware skal bruke http://www.heroengine.com/ De begynte vel med swtor rundt desember 2005 vis jeg ikke tar helt feil, og som jeg forstår det skal prosessen gå fortere med heroengine. mellom 3/4 år har de brukt nå, vil no tru de har kommet veldig langt på vei. er ikke gjennomsnittet å lage et mmo rundt 3-4 år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå