Gå til innhold

Mikrofonen er ødelagt.


head_hunter

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg benytter meg av denne tråden for å få et annet spørsmål ang. 360 headsettet som følger med konsollen. Jeg kjøpte konsollen rett før jul og det fulgte med headset med en mini-jack. Er ikke helt sikker på hvorfor microsoft har gått over til denne, fremfor den andre pluggen de har brukt tidligere med både jack og de andre to inputsene på kontrolleren.

 

Problemet: Jeg skulle spille gears med en kompis idag, men da vi skulle kommunisere kunne jeg høre han helt fint. Men han hørte meg i bruddstykker, halve setninger og slikt. Når jeg kjente litt på mini-jacken så var den veldig løs inne i kontrolleren, men samtidig var det mye latency mens vi spilte. Er det headsettet eller er det latencyen som skyller de oppstykkede setningene?

 

Gidder ikke kjøpe nytt og dyrere headset om det viser seg at det er nettet mitt som skylder det.

Lenke til kommentar

Dersom du har moderate/strict på din NAT kan det hende at du får problemer med kommunikasjon ihvertfall. Men da er det ofte sånn at enten hører du vedkommende, eller ei! Godt mulig det var dårlig ping som gjorde at kommunikasjonen var dårlig. Prøv å les inn noen voice meldinger og hør igjennom disse for å sjekke kvaliteten. Er disse elendige kan det vere dårlig kontakt.

Lenke til kommentar

Jeg har kjørt nettverkstesten. Det skjer veldig rare ting.

 

Da jeg kjøpte xboxen og kobla opp for første gang fikk jeg beskjed om å åpne port 3074. I tillegg leste jeg på nett noe om å åpne port 8xx eller noe. Jeg har åpnet begge disse. I tillegg har jeg enabled DMZ, fordi jeg leste at det kunne hjelpe.

 

Noen dager når jeg starter xboxen så logger den seg rett på live uten problemer. Andre dager må jeg gå inn og signe inn manuelt, og når jeg prøver så får jeg opp could not connect melding, men 1 min. senere logger den på av seg selv. I tillegg til alt dette tullet, når jeg tester connection, hender det at jeg får koblet meg opp til live, og andre ganger ikke. Det hender ofte at når jeg tester connection så klarer den det ikke første gang, men andre gang går det greit. En siste ting er at når jeg blir invitert til å spille Halo av kompiser så nekter den å koble oss sammen, alltid timed out connection.

 

Jeg har en Jensen router med Get-kabeltv modem.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Dette er litt offtopic, men på en måte noe av det samme; Jeg har 1,5 ødelagdte kontroller (den ene er av og på) Er det noe garanti på det?

 

 

Venstre skulder knappen min var av og på. Var veldig nervøs når jeg dro til Elkjøp med denne. Når dem fant meg på data'n og så at jeg hadde kjøpt xboxen der, var det ikke noe problem. Ikke noe stress, annet enn at jeg vill ha svart kontroller. Det tok det litt tid før de klarte finne.

:D

 

Ang. garanti, så døde xboxen min den røde død i går. Ringte support hos xbox/microsoft og fikk vite at det var 5 års garanti. Burde vel gjelde for kontrolleren også.

Endret av o17269
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...