head_hunter Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Når jeg spilte halo i dag bare slutter micen å funke, helt uten videre. kan jeg bytte den på elkjøp eller må jeg kjøpe ny. Det er ikke den orginale mikrofonen jeg fikk med xboxen det er en ny jeg kjøpte for noen måner siden (Den orginale knakk) Viss jeg skal kjøpe ny skal jeg kjøpe sånn blue tooth head set noen steder de har noen billige Blue tooth head set til xbox Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hmm er vel ganske begrenset ka headset du får til 360, kan vel kun benytte deg av MS sitt trådløse eller det du får med i pakken. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Hvis du har et godt headset med en bra mic, så anbefaler jeg deg å kjøpe en speedlink til 100,- Endret 15. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 http://northwest-consoles.co.uk/images/mic...dset%5B1%5D.jpg et sånn head set vill jeg ha til lavest mulig pris selvfølgelig Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 449,- hos netshop.no Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Sadfez, den saken der var stilig Har eg aldri sett eller hørt om faktisk! Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Sadfez, den saken der var stilig Har eg aldri sett eller hørt om faktisk! Den er ikke bare stilig, den er genial! Hvertfall for oss som bruker litt tid på PC-spilling, go som har investert i et nogenlunde headset der. Blir HELT annen kvalitet når du får på deg en Sennheiser PC 160 fremfor et MS-headset til 30 kroner. Anbefales til absolutt alle! Var faktisk det jeg kom inn i tråden her for å skrive, men får isteden bare slenge meg på Sadfezs anbefaling! Speedlink Headset Adapter til 89 kr hos CDon.com! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Viss jeg skal kjøpe ny skal jeg kjøpe sånn blue tooth head set noen steder de har noen billige Blue tooth head set til xbox Episk setning right there! Men det ser ut som jeg får skaffe meg en sånn SpeedLink jeg også. Kan bli nyttig den. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Viss jeg skal kjøpe ny skal jeg kjøpe sånn blue tooth head set noen steder de har noen billige Blue tooth head set til xbox for å svare på ditt episke spørsmål: ebay.com har slike fra ca 250kr med frakt. Hør med selger om han kan skrive verdien på pakken uten frakt. (for da å kunne slippe moms og gebyr.) Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvis du har et godt headset med en bra mic, så anbefaler jeg deg å kjøpe en speedlink til 100,- Hvis jeg kjøper en sånn, klarer den å overføre 5.1? Eller er det like greit å kjøpe et vanlig stereo headset med mic? Dette kan jo være veien til en billigere 5.1 headset enn astro a40 f.eks. Credible: Er det sennheiser headset utstyrt med en god mic? Jeg tenkte jeg kanskje kunne bruke det til skype. Og er det mye lyd som kommer ut, jeg mener som de rundt deg hører? (i samme rom) Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Credible: Er det sennheiser headset utstyrt med en god mic? Jeg tenkte jeg kanskje kunne bruke det til skype. Og er det mye lyd som kommer ut, jeg mener som de rundt deg hører? (i samme rom) Som jeg sa i en post der vi diskuterte hvilke headset vi anbefalte. Sennheiser PC 161 Kjøpte det på TG08, og er de beste hodetelefonene jeg har hatt. Anbefales Ikke så rart, for det er de beste som noen gang er laget. Anbefales herfra og til månen Til den dag i dag har jeg ingenting å utsette. Lydisoleringen er veldig god, og mikrofonen har filtrerer mye bakgrunnsstøy og er veldig klar og fin. Har brukt den så godt som daglig i 2 år nå Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg har enda et spm. Jeg ser den adapteren har to innganger. Jeg regner med det er lyd og mic. Men hvordan får du da ingame lyden i headsettet, og ikke bare chatten? Sikkert dumt men... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Du får ikke ingame lyden i headsettet, så det lønner seg å ha et headsett som ikke er alt for tett. Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Du får ikke ingame lyden i headsettet, så det lønner seg å ha et headsett som ikke er alt for tett. Ok, jeg hadde håpet at den hadde ingame lyd også. Da forstår jeg egentlig ikke hva denne skal være så godt for. For meg hadde det vært fint slik at jeg ikke forstyrret konemor og barn, men jeg kan jo koble et headset i tven også ha det orginale headsettet hengende rundt halsen. Bare sørge for å ha chat på speakers og ikke headset. Edit: Eller om jeg hadde kjøpt en forlenger kabel, så kunne jeg hatt lyd koblet til tven, og mic inn i den overgangen fra speedlink. Det må jo være den beste løsningen, med mindre man kjøper et set som er laget for xbox, feks astro, turtle beach o.l. Endret 18. februar 2009 av Brimi Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) . Endret 18. februar 2009 av 530xd Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Du får ikke ingame lyden i headsettet, så det lønner seg å ha et headsett som ikke er alt for tett. Ok, jeg hadde håpet at den hadde ingame lyd også. Da forstår jeg egentlig ikke hva denne skal være så godt for. For meg hadde det vært fint slik at jeg ikke forstyrret konemor og barn, men jeg kan jo koble et headset i tven også ha det orginale headsettet hengende rundt halsen. Bare sørge for å ha chat på speakers og ikke headset. Edit: Eller om jeg hadde kjøpt en forlenger kabel, så kunne jeg hatt lyd koblet til tven, og mic inn i den overgangen fra speedlink. Det må jo være den beste løsningen, med mindre man kjøper et set som er laget for xbox, feks astro, turtle beach o.l. Eneste fordelen er at du hører folk en god del bedre og de hører deg bedre. Headsettet som følger med xboxen er desverre av veldig dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Dette er litt offtopic, men på en måte noe av det samme; Jeg har 1,5 ødelagdte kontroller (den ene er av og på) Er det noe garanti på det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ikke når du slenger den i veggen ^_^ Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Men vist du IKKE har slengt den i veggen eller mistet den, så har du rett til å gå til butikken og klage og få en ny:) -ToGGY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå