Gå til innhold

Mikrofonen er ødelagt.


head_hunter

Anbefalte innlegg

Når jeg spilte halo i dag bare slutter micen å funke, helt uten videre. kan jeg bytte den på elkjøp eller må jeg kjøpe ny. Det er ikke den orginale mikrofonen jeg fikk med xboxen det er en ny jeg kjøpte for noen måner siden (Den orginale knakk)

 

Viss jeg skal kjøpe ny skal jeg kjøpe sånn blue tooth head set noen steder de har noen billige Blue tooth head set til xbox

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sadfez, den saken der var stilig :) Har eg aldri sett eller hørt om faktisk!

Den er ikke bare stilig, den er genial! Hvertfall for oss som bruker litt tid på PC-spilling, go som har investert i et nogenlunde headset der. Blir HELT annen kvalitet når du får på deg en Sennheiser PC 160 fremfor et MS-headset til 30 kroner. Anbefales til absolutt alle! Var faktisk det jeg kom inn i tråden her for å skrive, men får isteden bare slenge meg på Sadfezs anbefaling!

 

Speedlink Headset Adapter til 89 kr hos CDon.com!

Lenke til kommentar
Hvis du har et godt headset med en bra mic, så anbefaler jeg deg å kjøpe en speedlink til 100,-

 

Hvis jeg kjøper en sånn, klarer den å overføre 5.1? Eller er det like greit å kjøpe et vanlig stereo headset med mic?

Dette kan jo være veien til en billigere 5.1 headset enn astro a40 f.eks.

 

Credible: Er det sennheiser headset utstyrt med en god mic? Jeg tenkte jeg kanskje kunne bruke det til skype. Og er det mye lyd som kommer ut, jeg mener som de rundt deg hører? (i samme rom)

Lenke til kommentar
Credible: Er det sennheiser headset utstyrt med en god mic? Jeg tenkte jeg kanskje kunne bruke det til skype. Og er det mye lyd som kommer ut, jeg mener som de rundt deg hører? (i samme rom)

Som jeg sa i en post der vi diskuterte hvilke headset vi anbefalte.

 

Sennheiser PC 161

 

Kjøpte det på TG08, og er de beste hodetelefonene jeg har hatt. Anbefales :)

Ikke så rart, for det er de beste som noen gang er laget. Anbefales herfra og til månen :)

 

Til den dag i dag har jeg ingenting å utsette. Lydisoleringen er veldig god, og mikrofonen har filtrerer mye bakgrunnsstøy og er veldig klar og fin. Har brukt den så godt som daglig i 2 år nå :)

Lenke til kommentar
Du får ikke ingame lyden i headsettet, så det lønner seg å ha et headsett som ikke er alt for tett.

 

Ok, jeg hadde håpet at den hadde ingame lyd også. Da forstår jeg egentlig ikke hva denne skal være så godt for. For meg hadde det vært fint slik at jeg ikke forstyrret konemor og barn, men jeg kan jo koble et headset i tven også ha det orginale headsettet hengende rundt halsen. Bare sørge for å ha chat på speakers og ikke headset.

 

Edit: Eller om jeg hadde kjøpt en forlenger kabel, så kunne jeg hatt lyd koblet til tven, og mic inn i den overgangen fra speedlink. Det må jo være den beste løsningen, med mindre man kjøper et set som er laget for xbox, feks astro, turtle beach o.l.

Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Du får ikke ingame lyden i headsettet, så det lønner seg å ha et headsett som ikke er alt for tett.

 

Ok, jeg hadde håpet at den hadde ingame lyd også. Da forstår jeg egentlig ikke hva denne skal være så godt for. For meg hadde det vært fint slik at jeg ikke forstyrret konemor og barn, men jeg kan jo koble et headset i tven også ha det orginale headsettet hengende rundt halsen. Bare sørge for å ha chat på speakers og ikke headset.

 

Edit: Eller om jeg hadde kjøpt en forlenger kabel, så kunne jeg hatt lyd koblet til tven, og mic inn i den overgangen fra speedlink. Det må jo være den beste løsningen, med mindre man kjøper et set som er laget for xbox, feks astro, turtle beach o.l.

 

Eneste fordelen er at du hører folk en god del bedre og de hører deg bedre. Headsettet som følger med xboxen er desverre av veldig dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...