Gå til innhold

The Elder Scrolls: Problemer med Mod's

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et problem med en del mods. Når jeg starter spillet så er det eneste som skjer at en svart rute åpner seg, og så lukker seg igjen. Når jeg slår av de modsene det gjelder så fungerer det igjen. Er derimot en del mods det skjer med, og noen av de virker veldig bra.

Noen som vet hvordan jeg kan fikse det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Jeg kjøpte expansion pack Knights of the Nine Collection Set Up fra Download Manager på nettet og lastet den ned. Den sier imidlertid at jeg ikke får spille den før Patch 1.1.511 er installert.

Når jeg prøver å installere/kjøre Patch 1.1.511 (oblivion_v1.1finalenglish) sier den "Old File Not Found"..... ?????

Kan ikke skjønne hvorfor man må være datageni for å få spille morsomme spill :angry:

Lenke til kommentar

Har du cracket spillet? Har du patchet det før, kanskje faktisk en nyere patch? Bruker du riktig patch i forhold til din versjon av spillet? (Nordamerikansk, europeisk, etc.)

Den nyeste patchen er 1.2-etellerannet, anbefaler heller at du installerer denne.

Lenke til kommentar

Takk for tips :) Jeg har ikke lastet ned patcher til det før og vet ikke om jeg har cracket det (fordi jeg ikke vet hva cracking betyr).... MEN - jeg har omsider fått det til å fungere nå. Og så har jeg kjøpt Shivering Isles exp fra gamer.no så blir spennende å se om jeg får til det uten problemer :rolleyes: Har kun spilt WoW på pc før og ble da bortskjemt med at patchene automatisk ble lastet ned og at expansion packs kunne kjøpes rett fra spillbutikken.. :whistle:

Endret av Yasmine
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...