Kjeksmestern Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Tenkte jeg skulle videreføre denne tråden fra det gamle forumet. I denne tråden poster vi altså bilder tatt i FM2. Siden det ikke går ann å laste opp bilder direkte på forumet (enda) så kan jeg anbefale å bruke f.eks Bildr til å hoste bildene inntil en bedre løsning kommer. Starter med et par lekre biler BMW E36 M3 Renault 5 Turbo Designet på Renaulten burde være gjenkjennelig for de av oss som følger med på F1. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvordan får du overført bildene du tar i FM2 til pc? Jeg husker jeg gifta en Ford av ett eller annet slag til en kamerat. Kliss gul med stygge engelske ord på sidene. Tok meg et par timer å lage den skikkelig, og vi ler av den enda, selv om vi ikke spiller det lenger. Ahhh, dustehumor. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Du må logge inn på Forza sine nettsider og gå på "My stats and photos" Er bildet gammelt spørs det om du finner det der enda, for bilder pleier å forsvinne etter en stund, men det er jo verdt å prøve. edit: .net skulle det være ja, ikke .com Endret 15. februar 2009 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå