TCi_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tråden er ryddet. Holdt dere til teamet i tråden. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) hehe, noen gjennomskuet trollingen din og du ror, ror og ror. Edit: Tci, hva er teamet i denne tråden? Generelt piss? Endret 16. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tråden er ryddet. Holdt dere til teamet i tråden. Hvilket tema? Det er jo nå blitt avslørt at originalposten bare var oppdiktet med det formål å provosere frem en reaksjon. Tror det beste på dette tidspunktet vil være å slette hele tråden. Lenke til kommentar
OleKHH Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Mulighetene er uendelige, og med meg – et selverklært geni og per definisjon et wünderkind – på lasset blir det en uungåelig suksess. Personlig vil jeg stå for manus, design og musikk OK. Vet ikke om noen som ville annsatt en 16år gammel manus forfatter og designer, men mye rart er mulig. Jeg er lederen av et mindre team på 20-30 stykker som nylig har -- sammen med meg -- brutt ut av et større engelsk spillfirma, og tilsammen har jeg over 10 års erfaring med spillutvikling. Firma, som at de har kontorer og alle får betalt, eller er det snakk om et "firma" med en hjemme side? Stanley Kubrick fikk penger til å finansiere filmene sine selv om han behandlet skuespillere som verktøy Når det kommer til min egen blærighet så må jeg beklage det, men jeg betatt på samme måte for eksempel Mozart eller Rachmaninoff hadde blitt om noen forsøkte å lære dem tone som samsvarer med hvilken tast på et flygel. Sjangsen for at du er like talentfull som en av de er veldig liten, så ro deg ned litt. NDA belagt? Er ingenting som er NDA-belagt; jeg vil rett og slett ikke forbinde min person med noe firma. Jeg spør bare etter norske talenter som kan være interessert i å bli med i spillindustrien. Så lenge du ikke kan vise til noe så virker du bare teit. Hvis du virkelig er så flink som du sier så burde du ikke ha noe problemer med og vise noe av det flottet du har laget. Er sikkert en del her på forumet som kan en god del og kan være til stor hjelp for deg nå, eller i fremtiden, så tenkt litt over hvordan du oppfattes. Mvh Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Edit: Tci, hva er teamet i denne tråden? Generelt piss? Hvilket tema? Det er jo nå blitt avslørt at originalposten bare var oppdiktet med det formål å provosere frem en reaksjon. Tror det beste på dette tidspunktet vil være å slette hele tråden. Les første post. Diskuter emnet, ikke person. Dette er siste gang jeg advarer. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Men temaet er jo oppdiktet? Hvorfor skal vi da diskutere det? Tråden bør slettes. Slik som posten er nå kan det jo se ut som at trådposter fortsatt er seriøs. Han har jo selv outet det som en spøk... Endret 16. februar 2009 av Nailer Lenke til kommentar
spamkua_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Deler av idèen din her virker jo litt spennede spesiellt kansje det med utseende. Og når du da nevner Franz Kafka i forbindelse med byen lytter jeg. Får tanker om ett spill basert mer rundt paranoia enn "spytt-meg-i-trynet monster". Men så kommer problemet. Greit nok, kul idè, men spillmekanisk er dette ganske vanskelig å gjennomføre uten at spiller mister illusjonen. Altså i trad. skrekkspill er det skummle, og utfordringen det at det er mørkt og at farlige ting kommer uventet. Dette må man da klare å bytte ut med andre virkemidler, noe som blir rimelig vanskelig uten å bruke noe som er sett før i skrekkspill. Greit nok å fortelle spiller gjennom stemninger, lyd og bilde at dette er skummelt, men får han aldri noen bekreftelse på at det faktisk er farer så mister det virkningen sin. Nå er du ganske klar på at du ikke skal avsløre noe her så da kan ganske enkelt ikke jeg eller andre komentere på idèen da vi rett og slett har for lite informasjon til å si annet enn "Å kul idè med det visuelle utrykket", eller "Liker ikke tanken på det visuelle utrykket". Så med mindre du viser til noe faktisk materiale eller legger ut mer informasjon er det lite sansynelig at du vil få annet en negative komentarer. Når du da i tillegg kommer med påstander om at du tillhører et større sellskap, har lang erfaring i bransjen etc. uten å gi noen hint på hvor du har vært, hva du har gjort eller hva du holder på med nå så er det lite igjen for folk å si. Da annet enn at du er et forumtroll som leter etter oppmerksomhet. Det å ha 10 års erfaring i bransjen når man er 16 er fullt mulig, jeg var jo faktisk IT-administrator for et større selskap (rundt 1500 klienter) da jeg var 13. Men skal alikevel være langt nede i den 5 whiskeyen for å påberope meg erfaring helt fra den tid. Det som jo er fakta er at jeg fikk en mulighet til å lære i en bedrift, og er taknemmelig for det. Men kan ikke si at det er verd like mye som erfaringen en voksen (over 25) får av den samme arbeidssituasjonen. Men hvis du faktisk har slått det opp på denne måten er jo det fantastisk bra, sikkert mye slit og offring som må til, gratulerer! Og er du interissert i en som ikke har spesialkompetanse innen spill, programering eller grafisk arbeide, men som er en meget flink problemløser på det meste. Som er en flink motivator og som er lidenskapelig. Så er jeg på jakt etter jobb jeg, er lønsbetingelsene ålreite så har vi en deal. Mvh -spamkua Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Deler av idèen din her virker jo litt spennede spesiellt kansje det med utseende. Og når du da nevner Franz Kafka i forbindelse med byen lytter jeg. Får tanker om ett spill basert mer rundt paranoia enn "spytt-meg-i-trynet monster".Men så kommer problemet. Greit nok, kul idè, men spillmekanisk er dette ganske vanskelig å gjennomføre uten at spiller mister illusjonen. Altså i trad. skrekkspill er det skummle, og utfordringen det at det er mørkt og at farlige ting kommer uventet. Dette må man da klare å bytte ut med andre virkemidler, noe som blir rimelig vanskelig uten å bruke noe som er sett før i skrekkspill. Greit nok å fortelle spiller gjennom stemninger, lyd og bilde at dette er skummelt, men får han aldri noen bekreftelse på at det faktisk er farer så mister det virkningen sin. Nå er du ganske klar på at du ikke skal avsløre noe her så da kan ganske enkelt ikke jeg eller andre komentere på idèen da vi rett og slett har for lite informasjon til å si annet enn "Å kul idè med det visuelle utrykket", eller "Liker ikke tanken på det visuelle utrykket". Så med mindre du viser til noe faktisk materiale eller legger ut mer informasjon er det lite sansynelig at du vil få annet en negative komentarer. Når du da i tillegg kommer med påstander om at du tillhører et større sellskap, har lang erfaring i bransjen etc. uten å gi noen hint på hvor du har vært, hva du har gjort eller hva du holder på med nå så er det lite igjen for folk å si. Da annet enn at du er et forumtroll som leter etter oppmerksomhet. Det å ha 10 års erfaring i bransjen når man er 16 er fullt mulig, jeg var jo faktisk IT-administrator for et større selskap (rundt 1500 klienter) da jeg var 13. Men skal alikevel være langt nede i den 5 whiskeyen for å påberope meg erfaring helt fra den tid. Det som jo er fakta er at jeg fikk en mulighet til å lære i en bedrift, og er taknemmelig for det. Men kan ikke si at det er verd like mye som erfaringen en voksen (over 25) får av den samme arbeidssituasjonen. Men hvis du faktisk har slått det opp på denne måten er jo det fantastisk bra, sikkert mye slit og offring som må til, gratulerer! Og er du interissert i en som ikke har spesialkompetanse innen spill, programering eller grafisk arbeide, men som er en meget flink problemløser på det meste. Som er en flink motivator og som er lidenskapelig. Så er jeg på jakt etter jobb jeg, er lønsbetingelsene ålreite så har vi en deal. Mvh -spamkua Sukk... Nå skjønner ikke folk at denne tråden er bogus før det er for seint. TCi, of the Julii i call for justice! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Et stort problem innen dagens spill og fortellinger er at de ikke er annet enn skildringer av meningsløse scenarioer, pretensiøst møl eller dødfødt eskapisme, men dette skal vi gjøre noe med! Mulighetene er uendelige, og med meg – et selverklært geni og per definisjon et wünderkind Spennende, har du noen bilder eller klipp som kan gi mersmak ? Hjelper heller ikke å være kjepphøy da heller, da virker du bare blærete. Endret 16. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
spamkua_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Sukk... Nå skjønner ikke folk at denne tråden er bogus før det er for seint. TCi, of the Julii i call for justice! Forstår jeg rett misforsto du den svake sarkasmen i innlegget mitt. Forstå meg feil, har han lyst til å betale meg 450k å året for å jobbe på et prosjekt (virkelig eller ikke) så tar jeg jobben jeg. Men tviler da på det. Mener du at andre kansje misforstår innlegget og at de da tror det er et legetimt prosjekt så kan de ha det så godt egentlig... Egentlig så gir jeg litt pokker i sannheten bak første posten, hadde uansett vært spennende å høre mer om prosjektet, spesiellt kansje fler tanker rundt atmosfære og gameplay elementer. Gøy med folk som tenker nytt uansett om de er troll eller dverg. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tråden er ryddet. Holdt dere til teamet i tråden. Haha! Og DETTE kan stå? Beklager, chb3, men jeg finner ingen interesse i de blærete bemerkningene til en bedrevitende amatør. Makan til idiotisk moderering. Have a good one. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Da ender jeg denne diskusjonen. Stenges Minner på om at reaksjoner på modereringer skjer via PM, ikke i tråden. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg