Gå til innhold

Kan jeg bruke garantien på xboxen min?

jonna123

Anbefalte innlegg

Xboxen min har fått unreadeable disc. Fant ut ved å søke på internett at det er et kjent problem. Jeg har hørt at om du får RROD så har du 3 års garanti, men gjelder dette for unreadable disc prolemet også? Må jeg betale for reprasjonen elelr får jeg det gratis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei takk. Et spørsmål til.

Jeg har en annen xbox også, da jeg skulle lete etter kvitteringa så fant jeg bare den ene. Det kan godt hende at når jeg leverte xboxen på Elkjøp så brukte jeg kviteringa på den andre Xboxen. Kan dette ha noe å si? Han mannen i kassa sa ingenting og tok den imot. Begge er selvfølgelig kjøpt på Elkjøp :)

Lenke til kommentar

Du trenger ikke noen kvittering for å sende den inn til Microsoft, men det kan hende du vil trenge det om du leverer den til Elkjøp. Det kommer jo an på hvem som står i kassa da du leverer den. Men om du ringer Microsoft trenger du iallefall ikke kvittering.

Og de gir deg gratis reparasjon på Unreadable Disc ja, det skjedde med meg også. De fikset det uten problemer.

Ikke glem heller at i Norge har du 5 år reklamasjonsrett, så du har 5 år hvor Xboxen din er "beskyttet" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...