Vaenas Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Ok har da det problemet at når X360 er på nett mister ja alle andre i huset nett altså bare X360'n har det. Noen som vet hvordan man fikser dette? Edit: Lagde egen tråd for dette i Microsoft delen av forumet fortsett det der. Endret 15. februar 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 1. Hva slags linje har du? 2. Hva slags router/modem har du? 3. Hvordan har du koblet til Xboxen? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 1. Vi har en 20mbits nextgentel oppkobling. 2. Vi har en Speedtouch router. 3. Vi har koblet maskinen til en ekstra router som igjen er koblet til hoverrouteren. Jeg har også prøvd å lage en nettverksbro mellom xboxen og min egen pc. Forbedringen da er at ikke alle pc'ne i huset mister nett, men bare pc'n min som til gjengjeld gjør at xboxen ikke har nett. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Routermodemet er satt som bridge? Det bør du gjøre for å unngå konflikter. Du kan eventuelt teste med routermodem og switch. Speedtouch modell? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg slet med det samme i mitt hus en stund med min ps3. Deaktiverte da noe sånn "unpn" greier i routeren.. funket fantastisk bra etter det. Vet ikke om dette hjalp deg noe Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Routermodemet er satt som bridge? Det bør du gjøre for å unngå konflikter.Du kan eventuelt teste med routermodem og switch. Speedtouch modell? Det er dette som står der: Produktnavn: SpeedTouch 5x6 Programvareversjon: 5.3.2.6.0 @firberblad Ja hadde det samme problemet med en ps3 i ca en time når den stod hos meg. Der forsvant problemet av seg selv da. Men har hørt folk snakke om noe unpn greier ja. Men vet ikke selv hva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå