Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg frekventerer blant annet United.no forumet, og der er det en regel som sier at man ikke skal sitere posten rett over sin egen, hvis man ikke svarer på noe spesifikt. Det er veldig greit synes jeg, da slipper man at en post er unødvendig lang uten noen grunn.

En annen ting er at man kan legge inn PSN/Gamertag i prfilen så det dukker opp under fra på profilen din eller noe. Er vel bare gamere på det forumet her, så da kan det være artig med det. Integrering av gamerscore bildene på profilvisning hadde vært gøy. Og PSN når Sony kommer med sin egen ofisielle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før var det liksom ikke for mye å forlange at folk hadde vett på å klippe til quotene sine, men nå veit jeg ikke om folk skjønner hvordan de skal gjøre det engang. Igrunn et godt forslag du kommer med der.

Liker også det andre forslaget ditt, burde ikke være noe i veien for en ekstra linje eller to (eller tre; kunne jo faktisk latt folk poste Wii-koden sin også, selv om den er bortimot ubrukelig), og kun vise de som faktisk var fylt ut. Støttes i alle fall! :)

Lenke til kommentar
..en regel som sier at man ikke skal sitere posten rett over sin egen, hvis man ikke svarer på noe spesifikt. Det er veldig greit synes jeg, da slipper man at en post er unødvendig lang uten noen grunn.

Denne er jeg helt enig i.

Alt for mange som tar med lange quotes, selv om innlegget de svarer er rett over. Og bildequoting burde vært obligatorisk i "skjul" hvis man absolutt må quote et bilde.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...