xfs Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Jeg lurte på om noen vet om et sted jeg kan få bestilt "Red Dead Redemption" som skal være etterfølger av "Red Dead Revolver" ser ut som et bra spill spør du meg.. Og, vet dere om noen bra'e spill nettbutikker? Endret 14. februar 2009 av Xfs Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det er ikke lenge siden spillet ble annonsert, så det vil nok ta litt tid før vi får en utslippsdato, og kunne bestille det. Av nettbutikker bruker jeg Absoluttspill.no og Gamezone.no, disse anbefales. Lenke til kommentar
Oddy_InnleggNO Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Gleder meg noe inni ja til dette kommer Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Var red dead revolver stilig eller ? fikk aldri somla meg til å kjøpe det Lenke til kommentar
xfs Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Var red dead revolver stilig eller ?fikk aldri somla meg til å kjøpe det ikke jeg heller... so.. i dont know Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Red Dead Revolver var faktisk kanonskøy. Gledar meg til Redemption! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Cowboy-spill er alltid moro, og med R* bak spakene, så har alle som liker spaghettiwestern noe å se frem til. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg ser frem til denne tittelen selv da det er Rockstar som lager spillet, kan bli jævla bra.. Men usikker hvilken maskin jeg skal ha det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå