SAS1984 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Man trenger ikke fullføre flybrettet for å få Mile High achievementen? Luloz Man trenger ikke en slik achievement for å fullføre mente jeg. Jeg har fullført uten det brettet. Det er ikke en del av spillet på en måte. (klarer ikke helt å ordlegge meg her, men brettet er jo meningsløst) Nå handler denne tråden om "Mile High Club" (Som er navnet på achievementet en unlocker når en klarer brettet på Veteran), derav tittelen på tråden. Det er riktig at en kan gjennomføre hele spillet, uten å gidde å prøve "Bonus" oppdraget, men da unlocker en heller ikke det overnevnte achievementet. Denne tråden handler i hovedsak om hint og tips for å klare nettopp denne banen. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det jeg gjorde var å sprinte forbi han første som kommer ut fra doen (?), spurte inn i konferanse-hallen, kaste flash gjennom utgangen der, så skyter du han som kommer dit, ta haglen hans, og deretter er det bare å spamme flash og ligge i dekning. Hvis du kommer fram til hostage, ikke stress, du har mer tid enn du tror :-) Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 jeg har fullført spillet, men kan virkelig ikke huske å spilt det brettet der . Er det noe man unlocker etterhvert eller noe? Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tror det er en bane etter rulleteksten? Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Dette er en bane man kan velge etter man har spilt gjennom det. Husker ikke nøyaktig hvordan, men velges fra hovedmenyen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tror det er en bane etter rulleteksten? Yup. Så dukker den vel opp på menyen. Enhver gamer skipper vel aldri rulleteksten Lenke til kommentar
Zpooned Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Mile High var rimelig enkel for å være ærlig. Spiller den nå innimellom bare for å forbedre tiden på den. Som andre har sagt, å forklare hvordan skriftlig er ikke så enkelt. Går mest i å holde seg i konstant bevegelse, og reloade når du har et lite pusterom, ikke vente til du går tom. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 tips til hvordan du tar ut siste mannen med gisselet er å skyte han først i bene, da slipper han gisselet, derretter gir du han en i hode. Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 tips til hvordan du tar ut siste mannen med gisselet er å skyte han først i bene, da slipper han gisselet, derretter gir du han en i hode. Dette går ikke når man spiller på Veteran, da er det kun headshot som gjelder. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Eller, bare, skyte ham i hodet uansett. Uansett vanskelighetsgrad. Lite som er like moro som et ordentlig, slow-mo headshot. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå