MindTooth Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det er ikke mangel på filmer på YouTube. Men alle viser forskjellige taktikker. Noen som har andre råd å gi? Kommer meg opp til andre etasjet rundt 1/5 ganger. Og da stopper det. Birger Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det viktigste er i grunnen å være rask og ikke bry seg så mye om å drepe absolutt alle. Teamet ditt tar seg av resten så lenge du beveger deg fremover. Det kan også hjelpe å øve inn en rutine og holde seg til den. Til slutt går det. Jeg brukte LANG tid på det, og i tillegg klarte jeg å bomme på siste mannen. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har kun greid dette oppdraget på PC selv, men det desidert viktigste er at du noterer deg akkurat hvor flashbangene burde lande etter min mening. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Har kommet en gang nesten helt frem. Men da ble jeg skutt med haglen av han fyrer. La merke til at de som er med meg drepte mange, så lenge jeg pushet. Er bare så vanskelig. Har nå prøvd over 100 ganger, så jeg begynner å bli noe lei av det hele Men takk for rådene. Birger Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Use as many flash bang as u can Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Og husk når folka spretter fram slik du kan time det perfekt Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) slik gjør du: få tak i en dame, ta en flytur, inn på dass, resten håper jeg du klarer selv... Endret 15. februar 2009 av TearJacK Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Blir veldig mye å ta til betraktning skjønner jeg. Begynte å spille Prey istedet jeg Men får ha listen av råd til evt. neste jeg prøver igjen. Birger Lenke til kommentar
Lassi3 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Husker fra da jeg gjorde dette, at det ikke var tiden som var det største problemet. For meg var det å komme fram i live. Så med mindre du opplever det annerledes, vil jeg si at det gjelder å ikke stresse for mye. Ta dekning, kast flash, gå frem mens du skyter de i veien for deg. Etterhvert kommer du uansett til å ha nok marginer med deg, men husker jeg ikke var langt fra å knuse tven og trampe ned xboxen min Men good luck! Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hehe, klarte det faktisk akkurat nå. Men er vanskelig å gi tips via tekst Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har klart den 2 ganger... En gang for meg selv og en gang for kompisen min Det jeg gjorde var at jeg skøyt flest med mitt primary våpen så brukte jeg pistolen når jeg hadde brukt opp et magasin av primary våpenet. Så fant jeg en P90 og med den burde du greie deg veldig langt har bra mag kapasitet og skyter kjapt og er effektiv. VIKTIG: Husk å bruk veldig mye Flashbangs, prøv å få tak i P90 og lad bak seter etter du har kastet Flash Håper du klarer det og lykke til Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Flashbangs og hurtighet er nøkkelen.. Lære deg teknikene for å klare starten kjappest mulig.. Prøve å unngå å lade våpenet, men heller skifte til secondary.. Få tak i auto-haglen.. La dine "Team-mates" ta rotta på de store puljene av fiender. Tok meg ca. 40 minutter å få unlocked achievementet. (Det inkluderer at jeg med et uhell skjøt gisselet 1 gang) Endret 20. februar 2009 av SAS1984 Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har selv ikke sjans på denne Hiver kontrolleren i sinne når jeg har dødd 5-6 ganger Stabil person sier du? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Andre etasje er noe herk. Såvidt jeg husker, så kasta jeg flashbang og løp forbi den første klynga med folk og lot teammates'ene ta dem. Det er også viktig å reloade før man tar siste del, for man møter sykt mye folk på slutten. Good luck, jeg vet jeg trengte det. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 tror faktisk man ikke trenger å gjøre den for å fullføre spillet. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 tror faktisk man ikke trenger å gjøre den for å fullføre spillet. Ikke for å gjennomføre selve hovedspillet.. Men for å unlocke "Mile High Club" achievementet... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 tror faktisk man ikke trenger å gjøre den for å fullføre spillet. Ikke for å gjennomføre selve hovedspillet.. Men for å unlocke "Mile High Club" achievementet... tror ikke man trenger det heller. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Man trenger ikke fullføre flybrettet for å få Mile High achievementen? Luloz Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Man trenger ikke fullføre flybrettet for å få Mile High achievementen? Luloz Man trenger ikke en slik achievement for å fullføre mente jeg. Jeg har fullført uten det brettet. Det er ikke en del av spillet på en måte. (klarer ikke helt å ordlegge meg her, men brettet er jo meningsløst) Endret 21. februar 2009 av 530xd Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Man trenger ikke fullføre flybrettet for å få Mile High achievementen? Luloz Man trenger ikke en slik achievement for å fullføre mente jeg. Jeg har fullført uten det brettet. Det er ikke en del av spillet på en måte. (klarer ikke helt å ordlegge meg her, men brettet er jo meningsløst) Det er vel mer en bonus bane for de som har lyst til å teste "skillza" sine til det ytterste. Det er en mer personlig utfordring som gir deg (spilleren) en ekstra god følelse hvis du klarer den på f.eks veteran. Og det er verdt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå