Gå til innhold

Trenger råd til Mile High Club. (CoD4)


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker fra da jeg gjorde dette, at det ikke var tiden som var det største problemet. For meg var det å komme fram i live. Så med mindre du opplever det annerledes, vil jeg si at det gjelder å ikke stresse for mye. Ta dekning, kast flash, gå frem mens du skyter de i veien for deg. Etterhvert kommer du uansett til å ha nok marginer med deg, men husker jeg ikke var langt fra å knuse tven og trampe ned xboxen min :p Men good luck!

Lenke til kommentar

Jeg har klart den 2 ganger... En gang for meg selv og en gang for kompisen min

 

Det jeg gjorde var at jeg skøyt flest med mitt primary våpen så brukte jeg pistolen når jeg hadde brukt opp et magasin av primary våpenet. Så fant jeg en P90 og med den burde du greie deg veldig langt har bra mag kapasitet og skyter kjapt og er effektiv.

 

VIKTIG: Husk å bruk veldig mye Flashbangs, prøv å få tak i P90 og lad bak seter etter du har kastet Flash

 

Håper du klarer det og lykke til ;)

Lenke til kommentar

Flashbangs og hurtighet er nøkkelen.. Lære deg teknikene for å klare starten kjappest mulig.. Prøve å unngå å lade våpenet, men heller skifte til secondary.. Få tak i auto-haglen.. La dine "Team-mates" ta rotta på de store puljene av fiender.

 

Tok meg ca. 40 minutter å få unlocked achievementet. (Det inkluderer at jeg med et uhell skjøt gisselet 1 gang)

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Man trenger ikke fullføre flybrettet for å få Mile High achievementen? Luloz

Man trenger ikke en slik achievement for å fullføre mente jeg. Jeg har fullført uten det brettet. Det er ikke en del av spillet på en måte. (klarer ikke helt å ordlegge meg her, men brettet er jo meningsløst)

Det er vel mer en bonus bane for de som har lyst til å teste "skillza" sine til det ytterste. Det er en mer personlig utfordring som gir deg (spilleren) en ekstra god følelse hvis du klarer den på f.eks veteran. Og det er verdt det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...