Gå til innhold

Burde jeg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det spørs korleis spel du vil ha. 360 har eit mykje breiare bibliotek, og veldig mange bra eksklusive spel (halo gears of war osv..) Eg kommer ikkje på noke positive sider ved Ps3, da eg er ein hardbarska fanboy. Men har du lyst på ein ps3, så for all del, løp og kjøp.

Hvis du var seriøs på at du er en hardbarska fanboy kan du vel egentlig droppe og poste i slike tråder :p

Hvis ikke så kan du kanskje være grei og ikke fremstille slike påstander (det jeg har lagt i fet skrift) som fakta, ettersom jeg mener at PS3 har et litt bredere bibliotek..

Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Wii spillbiblioteket suger noe grusomt, er vel maks 5 ordentlig gode spill! Gå for Ps3 hvis du velger mellom de 2 :) Men Xboxen har nok flest gode spill.

Følger i Nimrad sitt eksempel, ikke fremstil slike påstander som fakta, ettersom jeg mener at det finnes mer enn 5 ordentlig gode spill til wii.

Matsini

Lenke til kommentar
Hvis du ikke er så veldig opptatt av grafikk men av spillbarhet så burde du holde deg til Wii. Hvis du absolutt må bytte til deg en PS3 så ville jeg heller ha kvitta meg med 360 istendenfor da disse to er relativt like sånn grafisk sett og de har mange av de samme spilla.

Er litt enig der. Se på 360-en din og se fremover hvor mange av spillene på den som KUN er på 360. Så kan du kanskje beholde Wii ettersom den som oftest har andre spill, mens 360/PS3 ofte har like spill.

Lenke til kommentar

PS3's spillutvalg suger ballesvette, jeg finner ingen spill der som appelerer til meg, ergo PS3s spillutvalg suger.

Synes det er ufattelig teit å proklamere en konklusjon, som at Wii's spillutvalg suger (eller PS3 som jeg sier ovenfor). Spillsmak er en subjektiv mening og det aller beste er at den som søker etter dette ser om spillutvalget appelerer til en eller ikke. Jeg vet om de som elsker sin Wii og synes X360s spillutvalg er elendig men det er grunnet deres spillsmak og da er ikke 100 variasjoner av "slakt et monster" noe som innegår i det de ser etter.

Lenke til kommentar

Men jeg syns nå at før man kan si at et spill utvalg suger må man få prøvd det ut, anmeldelser sier litt ,men spill som har høy rating osv burde være verdt å spille, enten hos en venn eller lignende. Som meg, ja jeg har faktisk spilt litt halo og prøvd det ut, men det appelerer ikke til meg.

Lenke til kommentar

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

Rapporter tråden når dette er gjort slik at den moderator kan fjerne denne meldingen.

Lenke til kommentar

Merkelig noen kan si spillutvalget til PS3 er dårlig

Den har jo Oblivion, Bioshock, Little Big Planet, Metal Gear Solid IV, Uncharted Drakes Fortune, Resistance 2, og kommende uken Killzone 2 og mer , så jeg vil ikke si det var så veldig mangen multiplattforms der nei :)

Så jeg synes du burde selge Wiien og gå for en PS3 :)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Wii er vell kanskje den konsollen som har flest eksklusive tittler av alle 3, på PS3 og 360 er det multiplattform spill som drar det tyngste lasset men finnes mange gode perler på begge maskinene som er eksklusivt, men PS3 og 360 er for like i forhold til hverandre.

Grunnen til att jeg anbelfaler trådstarter å kvitte seg med 360 til fordel for ps3 er att en ps3 kommer til å yte bedre grafikk, ett voksende og fobedret onlinespilling, ny forbedret optiskt medium i BR spilleren men alt er ikke himmelen med PS3 heller, personlig syntes jeg kontrollen suger balle og den er vesentlig dyrere enn 360 hvis man kun tenker spill, tenker man multimedia er ps3 ett ypperlig valg.

Har en følelse av att 360 har hatt sin storhetstid hvor mesteparten av de franchiensene som Microsoft bygde opp med sin første konsoll enten har blitt borte (Rally Motorsport) eller melka til bisarre sideeffect spill (Halo/Halo Wars) men samtidig så har det også kommet noen få nye gode franchise (Mass Effect og Gears).

Lenke til kommentar

Jeg har både PS3 og Wii, hvis jeg måtte kvitte meg med en konsoll, hadde PS3 vunnet den kampen ganske enkelt. Jeg bruker omtrent ikke min Wii. Spillutvalget er rett og slett mye bedre på PS3 etter min mening.

Jeg vil anbefale deg å kjøpe Resident Evil 4 på Wii og spille det. Når du er ferdig med det spillet, gå for en PS3.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke allerede hadde hatt Xbox360 ville jeg svart at PS3 er et naturlig valg. PS3 og Xbox360 er såpass like i spillutvalget at du oppnår flere muligheter ved å beholde din Wii når det kommer nye spill som fenger. Alternativet er jo å selge alle Wii-spillene du er lei, og beholde selve konsollen. Da må du nok legge i noe kroner fra egen lomme for å få råd til PS3, men i mine øyne er det helt klart bedre.

Det er selvfølgelig stas med BlueRay spiller, men kanskje det er bedre å selge Xboxen til fordel for PS3?

Har selv både 360 og Wii (+ samtlige konsoller fra de tre foregående konsollgenerasjoner), og synes enda ikke at PS3 er et must under fjernsynet.

Lenke til kommentar

Den beste løsningen: VENT.

Når det nærmer seg jul igjen får du nok PS3 for kun tre høvdinger. Da har nok også spill som Uncharted 2 og et nytt Ratchet and Clank dukket opp (GT5 dukker nok ikke opp før neste år, og om eventuelt FF kommer i år, kan du jo spille det på XBoxen i mellomtiden). Dessuten har du da tid nok til å spare opp pengene til å kjøpe den. Selv om Wii ikke får knalltitler på løpende bånd akkurat nå, tror jeg den får en håndfull solide titler innen jul. I mellomtiden finnes det nok av titler på XBoxen til å døyve ventetiden.

Lenke til kommentar
Emnetittelen er ikke beskrivende nok

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

Rapporter tråden når dette er gjort slik at den moderator kan fjerne denne meldingen.

Stenges

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...