Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Da er jo valentines day over. Så fort gikk det, rakk jo ikkje eingang å spørre ho jenta. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Du er på et gamer forum... Men likevel finnes det folk som meg som sjekker opp damer og faktisk får det til. Men nå har det vært en stund siden jeg har vært intressert i noen så denne Valentines dagen ble jeg alene, men neste Valentines da får vi ha ei å feire med. Edit: Sant det folk sier om at Valentines er importert til norge bare for a butikkene skal tjene penger på det, men hvorfor likevel ikke feire dagen? Visse en du er glad i at du vil gjøre noe spesielt for henne. Og da trenger det ikke å være gaver, har merket at det ofte er slik at jenta vil ha andre ting en gaver, man må spille på følelsen deres. Endret 15. februar 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg hang med to venner. Kjekt. Hørte såvidt fra typen. Hjalp storebror å lage fancy middag til forloveden, da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Importerte butikkhøytider markeres i grunn ikke i det hele tatt. Så ikke Jul eller Halloween heller? HAHAHHAHAA, JUL? KØDDER DU ELLER? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Importerte butikkhøytider markeres i grunn ikke i det hele tatt. Så ikke Jul eller Halloween heller? HAHAHHAHAA, JUL? KØDDER DU ELLER? JEG HVET IKKE!!!!11!1!1! GJØR JEG DET!?!?!? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Importerte butikkhøytider markeres i grunn ikke i det hele tatt. Så ikke Jul eller Halloween heller? HAHAHHAHAA, JUL? KØDDER DU ELLER? Sånn med juletre vet du. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jul er ifra bibelen, og bibelen er boka i kristendommen. Såvidt jeg vet, oppsto ikke kristendommen i Norge, men heller i / rundt Jerusalem Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 :o Var det i går?! Steike, trodde det var i dag jeg. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jul er ifra bibelen, og bibelen er boka i kristendommen. Såvidt jeg vet, oppsto ikke kristendommen i Norge, men heller i / rundt Jerusalem Så Jesus gikk rundt juletreet i nisseklær og ga gaver til alle? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jul er ifra bibelen, og bibelen er boka i kristendommen. Såvidt jeg vet, oppsto ikke kristendommen i Norge, men heller i / rundt Jerusalem Så Jesus gikk rundt juletreet i nisseklær og ga gaver til alle? Har jeg sagt det? Nei. Anbefaler deg å lese innlegget ein gond til, følge betre med i RLE timane, og slutte å spamme. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Jul er ifra bibelen, og bibelen er boka i kristendommen. Såvidt jeg vet, oppsto ikke kristendommen i Norge, men heller i / rundt Jerusalem Så Jesus gikk rundt juletreet i nisseklær og ga gaver til alle? julaften er liksom bursdagen til jesus men, opprinnelig var jul en.. fest for at det begynte å bli lysere, du vet, vintersolverv og det. Endret 15. februar 2009 av Såpe Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Javell, Men da ser jeg fortsatt ikke poenget med og løpe rundt ett tre og kle seg ut som en feit mann med sjegg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det er jo koslig Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Javell, Men da ser jeg fortsatt ikke poenget med og løpe rundt ett tre og kle seg ut som en feit mann med sjegg. Det er sikkert fint, men kanskje du skal legge litt tanke i postene dine, slutte med postcountjaget og holde deg til topic? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har eff meg bare postet 1 post om dagen de siste 3 dagene. Back to topic!! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jul er ifra bibelen, og bibelen er boka i kristendommen. Såvidt jeg vet, oppsto ikke kristendommen i Norge, men heller i / rundt Jerusalem Igjen, det famøse kirkemøtet var ikke de første som tenkte på å markere vintersolverv. Tvert om, de bare la et kristent slør over en allerede etablert, universell høytid for å lettere få innpass og ta over for lokal tro. Les mer: http://en.wikipedia.org/wiki/Winter_Solstice Jeg lar for mye forkynning i grunnskolen fungere som unnskyldningen din. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Selv om det er en avsporing er jeg veldig enig i sammenligningen med andre importerte "høytider". Valentine og halloween har ingen plass i kulturen min enda, men det samme sa sikkert folk da påsken hadde sin spede begynnelse... Uansett synes jeg ikke at vi trenger en merkedag som unnskyldning for å vise kjæresten at hun blir satt pris på. Da er det bedre å markere personlige merkedager (årsjubileum for første date, første kyss, fra dagen dere ble sammen etc.), eller bare kjøpe en gave eller skrive et kort en hvilken som helst dag. Vi trenger da ikke butikkenes mas og kjas for å presse oss til å markere valentinesday. Synes allerede det er nok mas rundt morsdag og farsdag, men det er nå dager jeg har funnet akseptable på tross av alt kjøpepresset som ligger bak. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Oppdaget denne litt for sent, men kan jo fortelle om min "opplevelse" på den 14. siden ca ingen andre gjør det. Jeg og dama var på restaurant, venta 1t 30min på maten og som plaster på såret fikk vi en glass-cola hver. Etterpå var vi sammen med et annet par og spilte kort og PS3 (dere kan gjette hvem som gjorde hva..) Denne dagen var forresten 3års-dagen til meg og dama /congratz to me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå