Paisley Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Hallo! I dette øyeblikk er det jammen Valentine, og da lurte jeg på om det er noe spesielt dere her inne skal gjøre med deres kjære? En flott blomst, middag på restaurant? Frokost på sengen? Eller blir dagen markert med noen ekstra innlegg på forumet, grunnet dårlig "jente jaging" dette året? Endret 14. februar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Dama fikk et kort idag tidlig, ikveld blir det en god middag hjemme og litt strawberry dacary etterfulgt av et basketak på soverommet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Importerte butikkhøytider markeres i grunn ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ey...jeg kan da umulig være eneste mannen på forumet her med dame som skal "feire" valentines day? Isåfall slå av pc'n og gjør noe spes med dama di...evnt gå på dame jakt ikveld på byen Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Du er på et gamer forum... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Valentinsdagen er overvurdert Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har tilbrakt hele dagen med min kjære Xbox 360. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Importerte butikkhøytider markeres i grunn ikke i det hele tatt. Så ikke Jul eller Halloween heller? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har holdt på i flere timer å lage en spesiell middag som skal være klar når samboeren kommer hjem fra jobb. Ellers blir det litt ekstra levende lys og noe godt å drikke. Hadde planer om å kjøpe en liten gave og blomster, men bilen min satte seg fast i snøen så kommer faen ingen vei. Akkurat det er forresten hennes skyld Lenke til kommentar
Bata Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Importerte butikkhøytider markeres i grunn ikke i det hele tatt. Så ikke Jul eller Halloween heller? Jul har lengre røtter enn bare colanissen. Midtvintersblot i Norge Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ey...jeg kan da umulig være eneste mannen på forumet her med dame som skal "feire" valentines day? Isåfall slå av pc'n og gjør noe spes med dama di...evnt gå på dame jakt ikveld på byen Øh, man laster selvsagt ned Flower på PS3. Det perfekte Valentines-spillet sammen med dama. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Så ikke Jul eller Halloween heller? Ikke Halloween, nei. Halloween er jo enda verre i så måte enn Valentine's Day. Jul, derimot ... Hvis du tror the Coca-Cola Company fant opp vintersolverv, har du min sympati. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tjaa, vi har eit ball på torsdag om ein uke, har tenkt til å spørre ho dama som eg nesten ikkje har sett fnurten av i det siste Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ey...jeg kan da umulig være eneste mannen på forumet her med dame som skal "feire" valentines day? Isåfall slå av pc'n og gjør noe spes med dama di...evnt gå på dame jakt ikveld på byen Øh, man laster selvsagt ned Flower på PS3. Det perfekte Valentines-spillet sammen med dama. Hehe, konge! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg lagde en spotify liste med favoritt sangene med order ''FUCK'' i tittelen HAPPY VALENTINE! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Valentine er sykt oppskryt. Poenget er jo bare å kjøpe presang til kjæresten. Som sagt, enda en import fra vårt kjære Amerika. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Kanskje litt annerledes for de som har noen å kjøpe og/eller gjøre litt stas på? Har en liten følelse at de som sier at Valentine er overvurdert faktisk ikke har opplevd dagen med en? Personlig syntes jeg det er en morsom dag, kanskje litt dumt med "enda noe mer fra Amerika", men har selv hatt kjæreste på valentine før og det har vært veldig koselig. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tro meg, har opplevd en del Valentines. Koslig og morsomt er det, men om du virkelig er glad i kjæresten din er det ingenting som stopper deg å gjøre dette på andre dager også. Damer liker når du er litt romantisk en gang i blant! ^_^ Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Å bruke en amerikansk feiring som unnskyldning for å vise at du setter pris på kjæresten din er stusselig. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hva sier så kjærestene deres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå