Gå til innhold

Valentine 14. Februar.

Paisley

Anbefalte innlegg

Hallo!

I dette øyeblikk er det jammen Valentine, og da lurte jeg på om det er noe spesielt dere her inne skal gjøre med deres kjære?

En flott blomst, middag på restaurant? Frokost på sengen?

Eller blir dagen markert med noen ekstra innlegg på forumet, grunnet dårlig "jente jaging" dette året?

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har holdt på i flere timer å lage en spesiell middag som skal være klar når samboeren kommer hjem fra jobb.

Ellers blir det litt ekstra levende lys og noe godt å drikke.

Hadde planer om å kjøpe en liten gave og blomster, men bilen min satte seg fast i snøen så kommer faen ingen vei. Akkurat det er forresten hennes skyld :p

Lenke til kommentar
Ey...jeg kan da umulig være eneste mannen på forumet her med dame som skal "feire" valentines day?

Isåfall slå av pc'n og gjør noe spes med dama di...evnt gå på dame jakt ikveld på byen :)

Øh, man laster selvsagt ned Flower på PS3. Det perfekte Valentines-spillet sammen med dama.

Lenke til kommentar
Ey...jeg kan da umulig være eneste mannen på forumet her med dame som skal "feire" valentines day?

Isåfall slå av pc'n og gjør noe spes med dama di...evnt gå på dame jakt ikveld på byen :)

Øh, man laster selvsagt ned Flower på PS3. Det perfekte Valentines-spillet sammen med dama.

Hehe, konge! :D

Lenke til kommentar

Kanskje litt annerledes for de som har noen å kjøpe og/eller gjøre litt stas på?

Har en liten følelse at de som sier at Valentine er overvurdert faktisk ikke har opplevd dagen med en?

Personlig syntes jeg det er en morsom dag, kanskje litt dumt med "enda noe mer fra Amerika", men har selv hatt kjæreste på valentine før og det har vært veldig koselig.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...