Gå til innhold

Har lyst å starte Halo 3 (Burde jeg spille 1ern og 2ern?)

DannyVice

Anbefalte innlegg

Topic tittel sier vel sitt :p Hva syntes dere? Burde jeg spille 1ern og 2ern for å få med meg hele historien. Eller finnes det noen sider eller steder jeg kan lese/se igjennom historien fra Halo 1 og 2. Jeg begynte å spille Halo 1 men ble fort litt kjedelig og skulle helst begynt rett på Halo3 ...Hjelp mottas med stor takk D:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var i akkurat samme situasjon som deg for litt siden. Valgte å kjøpe Halo 1 og Halo 2 brukt på Gamestop. Det kostet litt over hundrelappen for stykket. Er snart ferdig med Halo 1 nå. Vil jeg anbefale deg å gjøre det samme? Ja, det vil jeg. Grafisk er det selvsagt utdatert, men det er fortsatt et bra spill. I hvertfall når du kommer skikkelig i gang. Du kan selvsagt eventuelt lese gjennom historien til de tidligere spillene, men det blir da ikke det samme! Det er snakk om spill, og spill skal spilles, ikke leses.

Edit: Halo 1 får du forøvrig kjøpt på Live.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Du burde helt klart kjøpe de 2 første spilla før du kjøper Halo 3.

Er jo en serie, så historiene går jo ihop... pluss at du får 2 ekstra underholdende spill :)

Grafikken er jo helt grei den, både på 1ern og 2ern, historiene er fantatisk og du vil få det mye moro.

Om de henger sammen med 3ern, og om du ikke vil forstå mye av historien vet jeg ikke... har ikke spilt Halo 3. Men uansett burde du skaffe de andre to.

Tror ikke prisen på dem skal være så veldig gal.

Nesumar

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...