DannyVice Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Topic tittel sier vel sitt Hva syntes dere? Burde jeg spille 1ern og 2ern for å få med meg hele historien. Eller finnes det noen sider eller steder jeg kan lese/se igjennom historien fra Halo 1 og 2. Jeg begynte å spille Halo 1 men ble fort litt kjedelig og skulle helst begynt rett på Halo3 ...Hjelp mottas med stor takk D: Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Var i akkurat samme situasjon som deg for litt siden. Valgte å kjøpe Halo 1 og Halo 2 brukt på Gamestop. Det kostet litt over hundrelappen for stykket. Er snart ferdig med Halo 1 nå. Vil jeg anbefale deg å gjøre det samme? Ja, det vil jeg. Grafisk er det selvsagt utdatert, men det er fortsatt et bra spill. I hvertfall når du kommer skikkelig i gang. Du kan selvsagt eventuelt lese gjennom historien til de tidligere spillene, men det blir da ikke det samme! Det er snakk om spill, og spill skal spilles, ikke leses. Edit: Halo 1 får du forøvrig kjøpt på Live. Endret 14. februar 2009 av qweac Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Du burde helt klart kjøpe de 2 første spilla før du kjøper Halo 3. Er jo en serie, så historiene går jo ihop... pluss at du får 2 ekstra underholdende spill Grafikken er jo helt grei den, både på 1ern og 2ern, historiene er fantatisk og du vil få det mye moro. Om de henger sammen med 3ern, og om du ikke vil forstå mye av historien vet jeg ikke... har ikke spilt Halo 3. Men uansett burde du skaffe de andre to. Tror ikke prisen på dem skal være så veldig gal. Nesumar Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Ok, spillene har jeg...Så pris og tilgjengelighet er ikke noe problem Men jeg bare følte det ble litt ensforming i begynnelsen. Men sier dere at jeg burde spille igjennom begge 2, så får jeg vel prøve da Takktakk Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Syntes også Halo 1 var ensformig i begynnelsen, men det ble bedre litt utover! Endret 14. februar 2009 av qweac Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 I thin you should play from halo 1 and up to halo 3. just make sure you play co-op way more fun that way Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 I thin you should play from halo 1 and up to halo 3. just make sure you play co-op way more fun that way Hehe,ok..Et tips til engelskkarakteren : Thin skrives Think =) Takk for tipsa. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg spilte gjennom 1 og 2 før jeg fikk meg 3, har nå spilt gjennom fable og skal kjøpe 2ern, jeg vil anbefale å kjøpe de som har kommet før, hvis du har tid til å spille gjennom da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå