Gå til innhold

Dele Media uten Media Center


Mean69

Anbefalte innlegg

Var ett bittelitt program før som gikk ann å dele ut media til pcn uten Media Center? Noen som vet hvor jeg kan finne det? Tror det het medie extender eller noe.

 

Skal bare prøve en ting se, får problemet mitt er at jeg har MASSE mp3 filer, som jeg ikke får opp i media center. Skjønner ikke helt hvorfor, så om noen vet noe eller har noen tips, så tar jeg gledlig imot det:)

 

Mean69

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er inne på xbox forumet nå.

 

Hvis du tenkte på å dele filer mellom pc og xbox så er wmp 11 your first choice.

Men det var vel ikke det du tenkte på?

 

Ja mente jo dele filene fra pcn til xbox 360, glemte visst å skrive det i farten jeg...prøve med vmp nå, kommer filene opp i den media spillern på xboxn da eller!?

Lenke til kommentar

hvis du da går på feks music "blade" på xboxen så vil da du få valg mellom lokal, ekstern og pc.

 

velg da pcen din som skal poppe opp der, hvis du har gjort rett innstillinger i wmp11.

 

som er: bibliotek, mediedeling, del mine medier med (xboxen din som du krysser av)

 

legge til mapper: bibliotek, avansert, legg til i biliotek.

 

 

går du da på video blade og velger pcen din, skal du da kunne streame dine filmer, hvis du har noen i de mappene du deler.

(optional divx update er nødvendig for å spille av .avi filer)

 

 

http://www.infobarrel.com/How_to_Stream_Me...From_Windows_XP

 

http://www.microsoft.com/windows/windowsme...stepbystep.aspx

Endret av 530xd
Lenke til kommentar

Du har mange forskjellige valg. Alt du trenger er et streaming-program som klarer å dele med med Xbox. Kan lite opp noen av de jeg har brukt. Legger ved en kort introduksjon av hvert program under lenkene.

 

Edit: Et annet problem kan være at Xboxen din ikke støtter filformatet på musikkfilene dine. Det kan du løse ved å laste ned en Audio Decoder.

 

- Offisielle Microsoftprogrammer

Windows Media Player

Windows Media Center

 

Uoffisielle streamingprogrammer som fungerer med Xbox

Winamp Remote

On the road and wish you had your music? Does your friend's music library suck? Well, Winamp just got a little bit cooler with the new Remote feature that allows you to stream your PC's music files via the internet browser of you choice. Also allows you to stream your media to all the nexgen consoles.

 

TVersity

TVersity is on the cutting edge of media aggregation software, G4 has always been at the forefront of the new media space. The network was one of the first to offer free video podcasts and we currently serve more than 16 million podcasts per month. G4 viewers are the perfect demographic for TVersity - they are early adopters who want their media easily accessible and totally transportable to all of their favorite devices. TVersity works extremely well with the Xbox 360™, PS3™ and PSP® gaming platforms, which makes it an even better fit for G4’s gamer audience.

 

X360 Media Server

A upnp media server designed for streaming music to the Xbox 360. It is capable of transcoding many non supported formats including AAC,Ogg and Flac as well as the formats the 360 already supports (MP3 and WMA). Also capable of reading iTunes XML.

Endret av credible
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...