GNUfan Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 En kamerat av meg har trøbbel med HK-et sitt. Når ha går inn i et spill eller en annen DirectX/OpenGL basert applikasjon, så hardlocker maskina. Reagerer ikke på ctrl-alt-delete engang. Han har både siste nvidia-driver (han har et GF4TI4800) og Via-driver. Han kjører XP. Hjelper det å få dratt ned agp-hastigheten? Når vi var inne i bios (a7v8x) var agp-greia gråa ut. Noen som vet hvordan vi får bukt med dette? Kameraten min er en gamer, og han vil ha kortet i gang igjen. Jeg vet at viakt400 er et (&//( når det gjelder gaming (og alt annet?). Han vurderer å kjøpe et nForce2-basert kort, men han vil se om vi får liv i VIA-en først. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 mitt kt400 kort fungerer glimrende:) tror ikke det er agp hastigheten det er noe gale med...sjekk instillingene på cpu i biosen Lenke til kommentar
Zig Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Har også et KT400-kort (MSI) & GeForce 4-kort m AGP 8x, det er riktignok et Ti4200-kort (MSI d &). Jeg har 0 problemer tviler egentlig på at dette er problemet Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Jaja, med en gang noe DirectX-basert kommer opp på skjermen, (noen sekunder etterpå riktignok), så er det hardlock. Merkelig problem. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 har også msi ti4800 og msi kt400 har aldri hatt slike problemer Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Har du mulighet å gi prioritet i BIOS til AGP porten ? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Har du mulighet å gi prioritet i BIOS til AGP porten ? Det er der, men den er gråa ut. Kameraten min kjøper veeeeeeeeeeldig snart et a7n8x nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå