j0lle_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hallaisen. Lurte på om det er noen andre her på gamer forumet som også gleder seg til SO4? Har leste opp og ned og i mente om dette, har spillt både SO2 og SO3, i 3eren la eg inn over 150 timer før eg lå det på hyllen. Det er spesielt kamp systemet og item creation systemene som fenger meg mest i disse spillene kan forresten ligge inn link til wiki siden Star Ocean The Last Hope Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 kan forresten ligge inn link til wiki sidenStar Ocean The Last Hope Jeg stiller meg litt avventende og skeptisk. Jeg kjøpte Star Ocean First departure på psp, og likte spillet. Men når jeg ser Star Ocean 4, virker det så mye stivere "oi, la oss lage altfor kule manga figurer" enn SO:FD. I bildene av SO4, ser personene plastikk og rare ut. Jeg vet ikke helt, det er mulig det bare er jeg som innbiller meg noe. Jeg hadde Star Ocean 3, og kom på andre disk, men jeg mistet interessen etterhvert. Der likte jeg heller ikke hovedpersonene noe særlig. Dessuten utviklet storien seg i en annen måte enn det jeg hadde håpet på. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Kommer det ut på datoen som står på wiki siden blir det nok et kjøp, er ikke så mange andre spill jeg har lyst på rundt da. Lenke til kommentar
j0lle_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Releasen til europa er ikke helt fast satt enda, men mine insidere (erm jah host host) sier at releasen skal være close med den amerikanske Sitter for tiden å spiller Lost Odyssey og Infinite Undiscovery for å slå ihjel tiden til SO4 og FFXIII Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ble nettopp ferdig med Infinite Undiscovery selv, og skulle til å spille Lost Odyssey igjen, men ble distrahert av Baldurs Gate! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har fattet intresse for denne tittelen, så eit kjøpt skal vurderes utifra omtale. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Gleder meg noe sykt til SO4. Spillt alt for mange ganger gjennom 1, 2 og 3 Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg tror nok jeg kommer til å kjøpe dette spillet. Jeg håper bare kampene ikke blir for irriterende. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er veldig spent på dette spillet må jeg si Håper det blir bra Lenke til kommentar
Mantra10000 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg ser noen av dere har spillt infinite undicovery....Jeg styrte unna det spillet pga tittelen som virker rar og de dårlige omtalene....men spillet var bra? Jeg likte lost odessey veldig godt. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 gametrailers review her Og jeg fatter ikke hvorfor det skal vere så vanskelig å få engelsk sub istedetfor dub? Kommer sikkert til å kjøpe spillet, men for meg er det en stor nedtur at det ikke er engelsk sub istedetfor dub :< Lenke til kommentar
j0lle_InnleggNO Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 mmmm, me want now! Håpet at den amerikanske versjonen skulle være zonefri men den gang ei. Får vel smøre meg med tolmodighet, og spela litt sacred 2 på pcen så lenge hehe. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 spent på spillet, men synes det er pussig at det ikke står i releaselista til leverandøren enda. Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Har lett etter et skikkelig JRPG en stund nå. Lost Odyssey falt ikke i smak selv om jeg elsker Final Fantasy-serien. Spekulerer i om Star Ocean skal bli mitt neste forsøk. Noen som vet noe mer om når det kommer hit? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Mener bestemt att dette kommer til Europa i Juni tror jeg det var Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Meh, jeg "knakk" sammen og endte opp med å kjøpe en bundle med Biohazard 5 og 360 i tillegg til Star Ocean her... Måtte ha det med japanske stemmer Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Lucky you Såg igjennom omtalen til gametrailers...og det var flaut å høre på den amerikanske dubbingen for å si det pent. Lenke til kommentar
Fiddly Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Håper det kommer en demo. Kommer neppe til å ta sjansen uten å ha prøvd det. Lost Odyssey mista jeg helt interessen for etter et par discs. Var så lett at det knapt var vits. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 spillet er TBA her fortsatt. fått det bekreftet fra ubi. men det kommer neppe til å være tba lenge;) Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 spillet er TBA her fortsatt. fått det bekreftet fra ubi. men det kommer neppe til å være tba lenge;) Dette er et spill jeg selv gleder meg til... Star Ocean 3 var konge... Ellers er ETeRNAL SONATA et bra RPG til 360en synes nå jeg.... Der er det også litt sånn "real time" attack som i Star Ocean.. Er ikke 100% turn based ivertfall.. Men litt turn based. Spillet skal visstnok komme til europa midten av april. Kan det være 19 april jeg har lest? Dette er dog uoffisielt . Det er også korrekt at den amerikanske utgaven er regionkodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå