Gå til innhold

Ny God of War 3 trailer!


nub_nutz

Anbefalte innlegg

DD(^^): I år blir SOny den stor ''kongen'', så jeg tror på 2009 :)

 

 

Jeg tror ikke på en utgivelse i år, da rundt jul som det har stått. Dette er fordi at det er mange sterke titler som kommer rundt juletider, og flere store ps3 eksklusive titler, og jeg tror ikke at sony ønsker å "kvele" disse titlene med en sterk i denne perioden.

Det er mye, mye smartere å lansere spillet Q1/Q2 2010, da spillet da vil få større blest om seg, siden spillet da er et av de eneste å se frem til.

Det er iallefall det eneste smarte, mener da jeg

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sa ikke at var smart å lansere det i år, og din teori er genial ;)

 

 

Akkurat dette med nakne damer anser jeg egentlig ikke som et stort problem, det er ikke ofte det er slike miniscener og jeg regner med at du i din alder sikkert har googlet litt rundt på nettet etter nakne damer.

 

How the hell did you bust me?

Lenke til kommentar
Jeg sa ikke at var smart å lansere det i år, og din teori er genial ;)

 

 

Akkurat dette med nakne damer anser jeg egentlig ikke som et stort problem, det er ikke ofte det er slike miniscener og jeg regner med at du i din alder sikkert har googlet litt rundt på nettet etter nakne damer.

 

How the hell did you bust me?

 

 

Vi har alle vært unge og ekstremt kåte en gang :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du kan laste opp videoer som oppsummerer historien til God of War 3 så skal jeg putte det i posten min :p

 

Postet det egentlig mest for min egen del, ettersom jeg ikke lenger har noen PS2 å spille de på.

Da er det greit med alle videoene på rekke og rad slik at jeg vet hva som er hva når jeg skal spille 3'eren.

Lenke til kommentar

Beste spillene sist generasjon var nettopp God Of War 1/2, slo alt og alle til dem andre maskinene!

Da jeg gleder meg noe enormt mye til God Of War 3...

Synes PS3 sitt spillbiblotek begynner å ta av nå!!! Av dem spillene jeg har så er alle eksklusive utenom Burnout Paradise, resten av dem jeg har er kun til PS3.. :D

 

Og med God Of War 3 og andre spill innen 3 år skal PS3 ta vekk ryktet att "PS3 suger", "den er for dyr"," eksklusive spillene til PS3 er dårlige" osv

Gåsehud jeg og Fenixxen!! +1 :p

 

God Of War 3 gonna be a epic battle!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Sorry om jeg er frekk Toman, men har du vokst opp litt mellom du lagde xbox live og PSN? PSN ID: Toman85 Gamertag: xXKaiNZorXx

 

Ser den ene har litt høyere fjortisgamerfaktor :D

Vet hva du mener med fjortisgamerfaktor ja :p. Det er pga klanen min har dem xXXx og da måtte jeg og ha det, men Toman85 er voksenpreget :p. Tror God Of War 3 blir vist litt mer gameplay på E3 09, men jeg vet hva jeg kommer til, ett storslått spill!!! :D

Lenke til kommentar

Tror de vet hvordan de skal avslutte God of War franchisen på en meget fin måte og det skjer nok med 3ern, historien er jo alt skrevet ifølge David Jaffe, selv om han ikke er med på dette spillet.

 

btw hvordan i huleste skal Resistance fortsette som en franchise etter hvordan 2ern endte?:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...