Gå til innhold

Ny God of War 3 trailer!


nub_nutz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidligere har God of War vært en vårtittel for sony. Nå som det kommer på PS3 og er et av det mest etterlengtede spillene, så tror jeg sony vil prøve så godt de kan å få det ut før jul. De trenger et par killer apps i år. Og det virker som de har det også, med uncharted of God of War så stiller de sterkt. (sammen med killzone)

 

Tror ikke vi skal utelukke en oktober/november release bare fordi det har komt ut i mars tidligere (I USA, de to andre spillene kom ut senere i europa, noe vi ikke vil se denne gangen siden det er en topptittel.)

Lenke til kommentar
Har god of war 1 og 2 fortsatt, nekter å selge. Er gode spill å ha når man er sint og vil få ut frustrasjon. :D

Har dem selv, spilte 2eren igår. God Of War serien er det beste man finner uavhenging an plattform sist generasjon når det gjelder sånne type spill. Ninja Gaiden blir slått nesten for lett :)

Lenke til kommentar
Har god of war 1 og 2 fortsatt, nekter å selge. Er gode spill å ha når man er sint og vil få ut frustrasjon. :D

Har dem selv, spilte 2eren igår. God Of War serien er det beste man finner uavhenging an plattform sist generasjon når det gjelder sånne type spill. Ninja Gaiden blir slått nesten for lett :)

 

Jepp, enig. Ingen spill i denne sjangeren kommer i nærheten GoW. Når jeg tenker på det finner jeg ikke en eneste negativ ting om GoW. Alt er helt perfekt. Sjelden spill er så perfekt og polert som GoW. Til og med GoW på PSP er helt fantastisk, og er etter min mening alene en grunn til å kjøpe en PSP.

Lenke til kommentar
Har vurdert en PSP veldig lenge nå, spesielt for God Of War Chains Of Olympus!!!

Men skal vel kjøpe meg en til PS3, og ny HDTV så PSPen må vente litt til ja :)

 

Hvis du vet du vil ha PSP en gang i fremtiden kan det kanskje være lurt å kjøpe GoW-spillet allerede nå. Så har du det liggende, i tilfelle det skulle bli vanskelig å få tak i senere. På deal.no koster det kun 149,- http://www.deal.no/produkt.cfm?kid=5668&id=115180

Lenke til kommentar
Har vurdert en PSP veldig lenge nå, spesielt for God Of War Chains Of Olympus!!!

Men skal vel kjøpe meg en til PS3, og ny HDTV så PSPen må vente litt til ja :)

 

Hvis du vet du vil ha PSP en gang i fremtiden kan det kanskje være lurt å kjøpe GoW-spillet allerede nå. Så har du det liggende, i tilfelle det skulle bli vanskelig å få tak i senere. På deal.no koster det kun 149,- http://www.deal.no/produkt.cfm?kid=5668&id=115180

Ganske billigt vil jeg si :)

Lenke til kommentar

Spillene er utrolig grafiske på vold, med blod i litervis og kroppsdeler i alle retninger. Noe nakenhet er det også. Jeg tror ikke jeg hadde hat glede av spillet da jeg var 11, mest pga. av at historien hadde vært helt gresk (bokstavlig talt :p) og at språket ahdde vært et problem. Men hvis du f.eks. ikke har noen problemer med GTA, er jo gameplayet i GoW mye enklere og bedre enn GTA kan drømme om.

GoW er som en mer grotesk versjon av Uncharted, så får du selv dømme om det er noe for deg :)

Lenke til kommentar

God of War til en elleveåring?

 

*De fleste man slåss mot i spillet, er jo "slemminger", men man møter av og til på uskyldige som man "må ta hånd om".

*Er noen nakne damer rundt omkring som trenger litt hjelp av "spaken" og at man klarer å "treffe de rette knappene".

*Man spiller en antihelt som har et mål i livet, og det er hevn på mest mulig blodige måte.

*Er ganske mye vold og blod man møter på.

 

Men ingenting av dette er værre enn man leser om i greske mytologi, så jeg sier kjør på. Dessuten får man ganske mye kunnskap om gresk mytologi av spillet og kan score høyt på en prøve om dette på skolen.

Lenke til kommentar
God of War til en elleveåring?

 

*De fleste man slåss mot i spillet, er jo "slemminger", men man møter av og til på uskyldige som man "må ta hånd om".

*Er noen nakne damer rundt omkring som trenger litt hjelp av "spaken" og at man klarer å "treffe de rette knappene".

*Man spiller en antihelt som har et mål i livet, og det er hevn på mest mulig blodige måte.

*Er ganske mye vold og blod man møter på.

 

Men ingenting av dette er værre enn man leser om i greske mytologi, så jeg sier kjør på. Dessuten får man ganske mye kunnskap om gresk mytologi av spillet og kan score høyt på en prøve om dette på skolen.

 

I don't know, boobs...OK!

Lenke til kommentar
God of War til en elleveåring?

 

*De fleste man slåss mot i spillet, er jo "slemminger", men man møter av og til på uskyldige som man "må ta hånd om".

*Er noen nakne damer rundt omkring som trenger litt hjelp av "spaken" og at man klarer å "treffe de rette knappene".

*Man spiller en antihelt som har et mål i livet, og det er hevn på mest mulig blodige måte.

*Er ganske mye vold og blod man møter på.

 

Men ingenting av dette er værre enn man leser om i greske mytologi, så jeg sier kjør på. Dessuten får man ganske mye kunnskap om gresk mytologi av spillet og kan score høyt på en prøve om dette på skolen.

 

I don't know, boobs...OK!

 

 

Tror du mister mye av gleden ved å spille spillet uten å vite historien og de gresse gudene og selve hellas i oldtiden.

En vesentlig glede ved spillet blir borte, så jeg anbefaler deg å vente med å spille det spillet inntil du begynner med de greske gudene i historie pensumet.

 

Akkurat dette med nakne damer anser jeg egentlig ikke som et stort problem, det er ikke ofte det er slike miniscener og jeg regner med at du i din alder sikkert har googlet litt rundt på nettet etter nakne damer.

Vold og blod kan jeg si meg enig i, iallefall på slike kombosekvenser, men samtidig når du har spilt GTA er det ikke så altfor mye forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...