Fenixen_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 jeg hadde angra om jeg bare hadde xbox360 i disse dager gitt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ser ekstremt lovende ut, og jeg elsket god of war 1, så dette er must buy på dag 1 for meg. Noen som vet ca når det kommer ut ? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Pure awesomeness. 'Nuff said. Litt off-topic: Skaffet meg GoW: Chains of Olympus for noen uker siden, og skal starte nå som jeg så traileren. Min bror har også lyst til å prøve, men har ikke spilt de to første på PS2. Noen som vet om man burde ha spilt dem før man starter på COO? Noen sammenheng? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Såvidt jeg vet er handlingen i Chains of olympus før 1ern og 2ern, men alle bør definitivt spilles ! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Tror eg slenger på PS3`en for å laste ned HD-versjonen altså, blei jo ikkje gjort i går takket vere COD5 online. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Oi så sinnsykt kult.. Lurte litt på hva som skjedde når et helt landskap gikk 90 grader >.< men igjen så var det enda flere sinnsyke giganter Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 jeg hadde angra om jeg bare hadde xbox360 i disse dager gitt Har ikke noe å angre over, GoW 3 er jo ikke kommet ut enda, masse av tid til å kjøpe seg PS3 på Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 jeg hadde angra om jeg bare hadde xbox360 i disse dager gitt Har ikke noe å angre over, GoW 3 er jo ikke kommet ut enda, masse av tid til å kjøpe seg PS3 på godt poeng og rett innstilling Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Men hvilken dato er satt, 2009 høst eller 2010 vår? Håper det kommer i år, selv i dag spiller jeg timer på timer med gamle God of War 1 og 2. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Men hvilken dato er satt, 2009 høst eller 2010 vår? Håper det kommer i år, selv i dag spiller jeg timer på timer med gamle God of War 1 og 2. Kan ikke finne dato noen steder, men alle andre Gow spill har vel hatt Mars release? håper da ikke det blir helt til 2010 før vi får styre kratos rundt igjen og knuse små ubetydelige fiender:p Spiller fortsatt 1ern og 2ern en del:) Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Er styggelig redd det blir 2010 før man får slenge småkryp rundt med Blades of Chaos og slite vingene av mytologiske stygginger. Sukk... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tror nok også det blir en 2010 realase, da det gjerne går et år fra man ser trailer og bilder, til spillet blir sluppet ut. Dette året kommer det jo utrolig masse bra, og det er nok bedre om de venter til 2010 før de slipper ut spillet for å da skape en ordentlig hype rundt spillet, noe man ikke får gjort på 1 måned. Dette spillåret er såpass sterkt med gode titler, så tror nok GOW blir et ordentlig triumfkort for sony og ps3 til neste år. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 jeg hadde angra om jeg bare hadde xbox360 i disse dager gitt De som burde angre i denne sammenheng er de som bare har en av de to. Ja takk begge deler sier jeg så da går jeg ikke glipp av noe om det står PS3 only eller 360 only gir jeg blaffen i siden jeg har begge to Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 God of War = Krigsgud i gresk mytologi Krigsgud i gresk mytologi = Ares Ares = Krigsgud i romersk mytologi Krigsgud i romersk mytologi =Mars Mars = 13 mnd til Mener at de andre GoW har kommet i mars, så tipper nok dette også gjør det. Så vi har 13 mnd på å glede oss =) Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Datoen vil offentliggjøres under E3 09 2. - 4. Juni. Går utifra det er i Sony's beste interesse å kapre julesalget 09 med God of War III, men jeg håper ikke de slipper det før det er 100% ferdigstillt, om det så måtte være i 2010. ^_^ Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Neppe noe julesalgs hit akkurat dette, glade jul, spreng en fugl. Kratos daler ned i skjul. Tipper Mars 2009 er korrekt, og gjør meg ingen ting. Jeg vet at det er verd å vente på og da skal de få den ekstra tiden for å lage et 100% fullført spill. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tror nok også det blir en 2010 realase, da det gjerne går et år fra man ser trailer og bilder, til spillet blir sluppet ut.De viste vel en teaser på E3 '08? Men jeg er enig i at det er sannsynlig med en 2010 release.Neppe noe julesalgs hit akkurat dette, glade jul, spreng en fugl. Kratos daler ned i skjul. Tipper Mars 2009 er korrekt, Ellers gleder jeg meg som, en unge til dette. Spiller oft både 1 & 2 i tillegg till PSP-spillet, så dette er nødt til å bli kos Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Omg så epic!! Fikk gåsehud hele veien Enda en killerapp til PS3! Jeg hadde vært påddesur viss jeg ikke hadde hatt PS3, og hadde bare 1 av maskinene, vet ikke hva jeg skulle ha gjort!! Jeg elsket God Of War og God Of War 2, PS2 sine beste spill i mine øyner!! Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Tror nok også det blir en 2010 realase, da det gjerne går et år fra man ser trailer og bilder, til spillet blir sluppet ut.De viste vel en teaser på E3 '08? Men jeg er enig i at det er sannsynlig med en 2010 release.Neppe noe julesalgs hit akkurat dette, glade jul, spreng en fugl. Kratos daler ned i skjul. Tipper Mars 2009 er korrekt, Ellers gleder jeg meg som, en unge til dette. Spiller oft både 1 & 2 i tillegg till PSP-spillet, så dette er nødt til å bli kos Jadajada, 2009, 2010, et år til eller fra spiller ingen trille Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er alt for mange gode spill i år allerede, kan godt ha god God of War til gode i 2010, selv om det nok kommer til å være samme "problemet" i 2010 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå