Gå til innhold

Ny God of War 3 trailer!


nub_nutz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvilken dato er satt, 2009 høst eller 2010 vår? Håper det kommer i år, selv i dag spiller jeg timer på timer med gamle God of War 1 og 2.

 

Kan ikke finne dato noen steder, men alle andre Gow spill har vel hatt Mars release?

håper da ikke det blir helt til 2010 før vi får styre kratos rundt igjen og knuse små ubetydelige fiender:p

Spiller fortsatt 1ern og 2ern en del:)

Lenke til kommentar

Tror nok også det blir en 2010 realase, da det gjerne går et år fra man ser trailer og bilder, til spillet blir sluppet ut.

Dette året kommer det jo utrolig masse bra, og det er nok bedre om de venter til 2010 før de slipper ut spillet for å da skape en ordentlig hype rundt spillet, noe man ikke får gjort på 1 måned.

Dette spillåret er såpass sterkt med gode titler, så tror nok GOW blir et ordentlig triumfkort for sony og ps3 til neste år.

Lenke til kommentar
Tror nok også det blir en 2010 realase, da det gjerne går et år fra man ser trailer og bilder, til spillet blir sluppet ut.
De viste vel en teaser på E3 '08? Men jeg er enig i at det er sannsynlig med en 2010 release.
Neppe noe julesalgs hit akkurat dette, glade jul, spreng en fugl. Kratos daler ned i skjul.
:lol:
Tipper Mars 2009 er korrekt,
:blink:

 

Ellers gleder jeg meg som, en unge til dette. Spiller oft både 1 & 2 i tillegg till PSP-spillet, så dette er nødt til å bli kos :)

Lenke til kommentar
Tror nok også det blir en 2010 realase, da det gjerne går et år fra man ser trailer og bilder, til spillet blir sluppet ut.
De viste vel en teaser på E3 '08? Men jeg er enig i at det er sannsynlig med en 2010 release.
Neppe noe julesalgs hit akkurat dette, glade jul, spreng en fugl. Kratos daler ned i skjul.
:lol:
Tipper Mars 2009 er korrekt,
:blink:

 

Ellers gleder jeg meg som, en unge til dette. Spiller oft både 1 & 2 i tillegg till PSP-spillet, så dette er nødt til å bli kos :)

 

Jadajada, 2009, 2010, et år til eller fra spiller ingen trille :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...