2011 Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Når jeg starter et spill, 3dmark eller skjermspareren starter, er det en stemme som sier game detected. Er det noen som har vært borti dette dritet. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Mystisk... Sikker på at det ikke bare er en stemme inni hodet ditt? Slå av høyttalerne og start et spill.. hvis du fremdeles hører stemmen er det noe galt Kanskje et virus? eller spyware? Ta en scan med antivirus og adaware for å finne denslags Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Kanskje et virus? eller spyware? Ta en scan med antivirus og adaware for å finne denslags Hvem er det som lager virus som sier "game detected" når du starter opp spill da? Haha. *Putter inn i top10: Dummeste ting sagt på hw.no forumet listen* Jeg tipper at det er et program lignende GameSpy eller noe slikt, men jeg har aldri opplevd eller hørt om det før da. Sjekk hvilke andre programmer/prosesser som kjører, og prøv å sjekke innstillingene til alle "Online Gaming Programs" du måtte ha liggende...? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Gayspy arcade eller noe sånt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg hadde akkurat den samme "stemmen" men forsvant plutselig....hmm Lenke til kommentar
2011 Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg har også fått et nytt valg i menyen når jeg høyreklikker på spill ikonet : launch analysis. Det er bare på det ene ikonet dette valget er. Lenke til kommentar
2011 Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Hvorledes kan jeg legge ut et skjermbilde her. Lenke til kommentar
moomin Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg går utfra at du har innstallert noe slikt som skal klokke opp grafikk kortet ditt Sapphire sin RedLine eller slikt... Da kommer GAME DETECTED!! Lenke til kommentar
2011 Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Det var en direkte innertier. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Kanskje et virus? eller spyware? Ta en scan med antivirus og adaware for å finne denslags Hvem er det som lager virus som sier "game detected" når du starter opp spill da? Haha. *Putter inn i top10: Dummeste ting sagt på hw.no forumet listen* Ikke alle virus føkker opp filer da. folk som lager virus lager gjerne slike fullstendig ubrukelige virus som en begynnelse på "virusmakerkarrieren". Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg går utfra at du har innstallert noe slikt som skal klokke opp grafikk kortet ditt Sapphire sin RedLine eller slikt... Da kommer GAME DETECTED!! Stemmer, det er Redline-programmet som sier dette. Jeg vet ikke hvordan man får det til å holde kjeft. Forøvrig et meget bra program, hvis det bare hadde fungert... Det står at 'høyreklikk er din venn i Redline' (brukes for å få opp info om hva alle alternativer betyr), men hver gang jeg høyreklikker dør programmet ('Redline has done something illegal and has to be closed'-aktig feilmelding). Så derfor avinstallerte jeg det etterhvert. Lenke til kommentar
erazor Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Har du lagt inn et sånn Ati Tweak program av noe slag? det har noe med en sånn ati ting du legger inn å gjøre (iallefall for meg hadde d det)... Lenke til kommentar
2011 Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Det var Redline programmet som lagde "stemmen". jeg bare haket av et eller annet som hadde med lyd å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå