ododooo Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) *kremt* *Pirke pirke* Clueless er fra '95... BTW, digger disse artiklene!! Keep it up! Endret 14. februar 2009 av ododooo Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Må inrømme Flowers frister altså. Men er det mulig å fa lastet ned demo av dette her? Sony er ikkje alltid like flinke til å tilby demo av sine PSN spill syns eg Ja, jeg syns og Sony er alt for slappe med å legge ut demoer.. Men jeg tok sjansen, og må si jeg likte det veldig godt, et ganske annerledes og avslappende spill. Ganske pen grafikk og. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tror virkelig jeg skal skaffe meg Flower. Det så jo helt konge ut, og har jo fått god tilbakemelding her hvertfall. PlayStations Braid? Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Rent kunstnerisk minner spillene om hverandre, men syntes Flower ble ekstremt simpelt gameplaymessig. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Prøvde nettop Flower. Der er so å seie inga utfordring her...du berre flyg rundt i diverse enger og får det til å blomstre. Eg likte det. Nok ei spesiell speloppleving til PS3. Kay Lenke til kommentar
leterel Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Flower er virkelig noe helt spesielt. Du har faen så rett! Glitrende spill. Jeg blir så glad hver gang jeg kommer over et spill som prøver på noe helt annet enn andre spill. Dette er allerede en klassiker. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Flower er helt herlig, verdt dem 59kr lett!!! Dette er min virtuelle yoga Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Roadclub minnet meg om gode, gamle Death Rally, bare uten våpen og med bedre fysikk. Har spilt demoen endel, vurder å kjøpe det selv det er noen småting som plager meg litt. På noen av banene flimrer mange av grafikkelementene på skjermen (trær, busker..), samt at spillet har krasjet endel ganger. Mulig det er pga win7, det har uansett ikke vært nok til å skremme meg helt bort. Andre som har testet det? Ganske artig spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå