Joachim_F Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Her er et nytt lass med ferske spill, levert rett hjem til spillmaskinen din. Les mer Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Velskrevet artikkel. City Rains interface minner mye om det fra Utopia fra Gremlin Graphics i Amiga-tiden. Endret 13. februar 2009 av Kharan Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Må inrømme Flowers frister altså. Men er det mulig å fa lastet ned demo av dette her? Sony er ikkje alltid like flinke til å tilby demo av sine PSN spill syns eg Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som har testet det Hockey spillet ? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Ein kompis spillte det i går, såg ut som noe som glatt kunne vert i salg på Wii EDIT: Med litt bedre grafikk. Endret 13. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
leterel Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Her er et nytt lass med ferske spill, levert rett hjem til spillmaskinen din. Les mer Et lite spørsmål: Hvorfor anmelder dere ikke noen av disse spillene istedenfor å kun gi dem en kort omtale? For alt jeg vet kan det godt hende dere har gjort dette tidligere (jeg har ikke lest på gamer så lenge). i fjor for eksempel er jeg av den bestemte oppfatning at de beste spillene som ble gitt ut nettopp var spill som kun var tilgjengelig i konsollenes nettbutikker. Konkret tenker jeg på Wipeout HD, Pixeljunk Monsters og Pixeljunk Eden. Jeg spilte haugevis av spill i fjor, men når jeg oppsummerer er det ingen som jeg verdsatte like høyt som disse. For all del, det er flott at dere nevner disse i en ukentlig notis, men det er oftere man finner de virkelige perlene og nyskapningene online enn på en optisk disk. Noen anmeldelser ville sikkert økt interessen rundt en del av titlene. Endret 13. februar 2009 av leterel Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Så morro! Satt tidligere denne uken og tenkte på Capitalism og lurte på hvordan jeg skulle få tak i det igjen. Nå var det problemet heldigvis løst. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Dette er de Gamer-artiklene jeg liker best. Mye spennende i indie-miljøet for tida! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det derre blomsterspillet til PS3 ser jo unektelig pent ut. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det derre blomsterspillet til PS3 ser jo unektelig pent ut. Laster det ned nå...kommer sikkert med en kjapp tilbakemelding Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Fikk lyst til å spille team fortress 2 i 2d jeg:-) er ferdig lasta ned akkurat as we speak skal få testa det ut nå:-) Kommer med tilbakemelding når det er uttestet! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 digger ukens nettutgivelser:D dette må aldri ta slutt:D Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kjempebra spalte dette:) Er mange fine gullkort på nettet som man ikke finner på den stereotype spillbutikk:) Lenke til kommentar
Stigern Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Andre som får skikkelig lav FPS i Be a King? Feks når man skal skrive inn keyen, og tutorialen. Max 1-2 fps.. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Flower ser veldig bra ut ja, skal vurdere kjøp. Men er ikke helt sikker enda :rolleyes: Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Må si jeg blir litt overraska hvis dere ikke kommer med en anmeldelse av Flower; det fortjener det absolutt. Haken er at det er ganske kort, men gjenspillerverdien er der synes jeg da. Et usedvanlig friskt pust! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Flower er et svært avslappende spill. Det ser meget pent ut og man blir egentelig i godt humør av å spille det. Verdt 59,-kroner syns jeg. Tommel opp for utviklere som tør å prøve noe nytt. Ser forøvrig at VG gav det terninkast 5 Endret 13. februar 2009 av firberblad Lenke til kommentar
K-nuts Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Flower er virkelig noe helt spesielt. Belønningen er opplevelsen eller enn mestringen, og det er interessant i et dataspill (tenk deg Flower med et VR-headset!). Nå er jeg et naturmenneske, så det hjelper nok på Supersonic Acrobatic Rocket Powered Battle Cars var også artig. Mye gull blandt nettutgivelsene!! Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er også verd å merke seg at helgetilbodet på Steam er Left 4 Dead til halv pris, 197 norske kroner med eurokursen akkurat no. Lenke til kommentar
Whispman Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som har prøvd Exit Fate? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå