Joachim_F Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Namco Bandai er godt i gang med å overta D3Publisher. Les mer Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 vel dette kan jo være kjempe bra, de trenger å utvidde selskapet litt gleder meg personlig til de gir ut tekken 6 Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Tja angående Tekken føler eg luften har gått ut av den ballongen for lengst. Med mindre ein revolusjon har hendt i Tekken 6 styrer eg unna. Endret 13. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Sikret, ikke sikkert. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Dette er en gamer side og for en gamer så er D3 = Diablo 3. Og forsåvidt som tekken går så tviler jeg det kommer til å bli mange revolusjoner der. Hvor mange ganger kan man revolusjonere en ostehøvel liksom? ved unntak av grafikk, fysikk og gameplay(tekken) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Ante virkelig ikke at folka bak Puzzle Quest sto bak et bikini-zombie-nedslaktningsspill. Artig. Endret 14. februar 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå