sebastgs Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Dual intel xeon prosessorer alias toalettpapir Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 all logikk tilsier at det er en dassrullholder - dobbel sådan, men nå ble jeg dæven rulle meg nysgjerrig... :o Lenke til kommentar
Fry Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 bikinitopp nei ligner vel mest på noe dassrullholder ja Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 all logikk tilsier at det er en dassrullholder - dobbel sådan, men nå ble jeg dæven rulle meg nysgjerrig... :o 1 poeng til Jay|-|eM (alt for lett denne) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hmm, null poeng til Lautsprecher for plasseringa; denne passer to ganger i søppel og (etter min mening) null i humor... kan si det sånn; jeg har ikke SÅ drastisk dohumor, asså... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hvor var humoren i denne tråden? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg tenkte det unne komme noen morsomme svar. men dere er no litt for smarte tiil å ikke skjønne hva det var for noe Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Er den for massering av baller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå