TST Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Paradox Interactive åpner Mezmer Games for uavhengige utviklere. Les mer Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kjære Gamer, dere må begynne å bruke skrift-farge som ikke forsvinner i bakgrunnen. Hvit skrift mot lys bakgrunn er ikke bra. Slikt skjer stadig. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvor ser du det? Det er ikke sånn hos meg. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 off topic: eg ser heller ikke skrift problemet thor_f, tror det er noe feil hos deg da On topic: dette er veldig bra, vi trenger noe slikt så vi kan få spille alle de gode spillene som aldri kommer ut pågrunn av ingen som vil investere gleder meg til å se spillene de får inn der Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Dette er et spennende prosjekt da! Blir vel like stor kunde de rsom hos steam og gog:-) spørs litt hvordan brukervennligheten blir når dem nærmer seg sånn 100 spill ja! Steam kan bli litt rotete syns jeg da! Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Dette er et spennende prosjekt da!Blir vel like stor kunde de rsom hos steam og gog:-) spørs litt hvordan brukervennligheten blir når dem nærmer seg sånn 100 spill ja! Steam kan bli litt rotete syns jeg da! Alt er organisert a kategorier: Sjangere, utviklere, og hvis det ikke er bra nok, har de også en direkte søkefunskjon, jeg skjønner ikke hvordan du kan si at det er rotete. Lenke til kommentar
bjorn432_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Kan også nevnes at Paradox har lagt ut Europa Engine for uavhengige utviklere. Mer info her: http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?t=352059 Endret 13. februar 2009 av bjorn432 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Bra tiltak dette Kommer garantert til å benytte meg av tjenesten. Endret 14. februar 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Suram Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Som spillprog student synes jeg dette er kjempe flott, det er viktig med tiltak som gjør det mulig for folk med gode ideer å nå fram til rampelyset, ikke bare den store remake industrien Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Synses alle skal sjekk ut bloggene fra Aleksey Savchenko, den karen er morsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå