raybrul Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Skal kjøpe gave, og lurer på hva som er det beste PS3 spillet ute nå, som også ikke finnes til PC. Har liten betydning hva type spill det er, alle vurderes.. Spill som er et must på PS3 selv om det finnes til PC er greie også.. Takk på forhånd for hjelp! Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Vil anbefale Uncharted: Drake's Fortune. Spillet finnes bare til PS3, og er det nærmeste du kommer et must-have spill til konsollen så langt. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kan skrive trygt under på Uncharted Du får det billig rundt om, og de ter vel verdt det. Skal nevnes at dte kommer ein 2`er i løpet av året også. Lenke til kommentar
DeRuste Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Anbefaler Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, vis du har spilt de andre spillene vis ikke bør du kjøpe Uncharted: Drakes Fortune. Motorstorm: Pacicit Rift er også et strålende spill vis man liker bilspill da. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Metal Gear Solid 4 uten tvil. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg vil også slenge meg på og anbefale Uncharted. Rart at ingen har nevnt Little Big Planet enda (som jeg ikke har spilt selv). Killzone 2 ser ut til å være et bra spill, men det kommer ikke ut før i slutten av måneden. Ellers vil jeg anbefale Dead Space og Fallout, selv om de fås på PC og X360. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 LittleBigPlanet og Uncharted er mine 2 favorittspill som er PS3-eksklusive Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvis du bare skal kjøpe ett spill tror jeg også at Uncharted er det beste valget. Med LittleBigPlanet hakk i hel. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Det kommer litt an på hvilken sjanger personen som skal få gaven selv foretrekker, da de beste PS3-ekslusivene har ganske forskjellig gameplay fra hverandre. Samtlige titler nevnt til nå i denne tråden er kremtitler, det skal likevel sies. Endret 13. februar 2009 av Bunad Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det kommer litt an på hvilken sjanger personen som skal få gaven selv foretrekker, da de beste PS3-ekslusivene har ganske forskjellig gameplay fra hverandre. Samtlige titler nevnt til nå i denne tråden er kremtitler, det skal likevel sies. Enig der. LittleBigPlanet er et spill som passer veldig bra for folk som ikke er hardcore-gamere. Det satser FULLT på gameplay og ikke noe særlig på story. Det er rett og slett MORRO. Uncharted er et hisoriedrevet spill. Meget bra historie, og spiller mer på følelser enn pur morro. LBP er gøy, Uncharted er bare dritbra og legendarisk. Vet ikke hvilket som er min favoritt. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Gå for Uncharted eller LittleBigPlanet Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Little Big Planet er høyst anbefalt, og Metal Gear Solid 4 Så har du andre gromtitler like Resistance 2, Uncharted Drakes Fortune og Killzone 2 som kommer om ca 2 uker Så jævla mye bra til den maskinen for tiden!!! Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Utvilsomt Metal Gear Solid 4. Uncharted kommer på en fin andreplass. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 ratchet&clank er nå verdt å nevne.. er ikke mange like bra plattformspill som er lansert de siste årene.. sett bort fra LBP.. Lenke til kommentar
raybrul Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Ok, da ser det ut til at det blir uncharted. Hvor burde jeg kjøpe spillet? Ser det fåes til 15 pund på play.com inkludert frakt. Hvordan er det med tolling ? og det hadde vært greit med muligheten for å bytte det, om spillet blir eksemplar nr.2 bursdagsbarnet har... Billigste plass i norge, der det kan retuneres/byttes ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvis du kjøper fra Play.com blir det ikke noe toll eller moms Billigste i Norge er Datakjeden, og der koster den 280 kr. Jeg ville kjøpt på Play. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvis du kjøper fra Play.com blir det ikke noe toll eller moms Dette er ikke riktig. De samme tollreglene gjelder for Play som for alle andre nettbutikker i utlandet. Det man må ta hensyn til er at totalprisen på varen pluss frakt kommer under 200 kroner (og husk at valutakursene forandrer seg fort nå om dagene, så legg til litt slingringsmonn). Ettersom Play sender alle varene du bestiller hos dem individuelt, og uten ekstra kostnader for frakt, så er det relativt enkelt å slippe toll på fullstendig lovlig måte, men det krever altså at prisen på varen er tilstrekkelig lav i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Men siden Uncharted koster under 200kr, blir det ikke noe. Men det hadde vært det hvis den kostet over 200, men det gjør den ikke Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 KillZone 2 kommer i slutten av måneden, men vet ikke når du skal ha denne gaven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå