Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[LØST] Plutselig høy temp.

Anbefalte innlegg

Hei.

Helt plutselig i dag så ligger CPU på 65C idle :S

2h34qi9.png

Så inni kabinettet og det ligger mye støv under cpu vifta liksom. Altså under bladene på vifta, oppå selve kjøleren. Kan dette være grunnen? Støvsuge?

Hjelp!

Endret av ShoopDaWhoop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke noe kjølepasta..

Jeg tror jeg bare tar og støvsuger forsiktig jeg. Støvet blokker faktisk helt når jeg ser meg om så er jo ikke akkurat rart at ikke luft kommer til.

Endret av ShoopDaWhoop
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg bare tar og støvsuger forsiktig jeg. Støvet blokker faktisk helt når jeg ser men om så er jo ikke akkurat rart at ikke luft kommer til.

www.komplett.no kjøepasta til rundt 40 bing. Alle har kjølepasta, det er det som fører varmen fra cpu til vifte. Men prøv med bare støvsugern, det burde hjelpe en god del. Selv bytta jeg til vannavkjøling(sånn ferdig sett man bare kobler på) og kan anbefale det på det groveste:)

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg bare tar og støvsuger forsiktig jeg. Støvet blokker faktisk helt når jeg ser men om så er jo ikke akkurat rart at ikke luft kommer til.

www.komplett.no kjøepasta til rundt 40 bing. Alle har kjølepasta, det er det som fører varmen fra cpu til vifte. Men prøv med bare støvsugern, det burde hjelpe en god del. Selv bytta jeg til vannavkjøling(sånn ferdig sett man bare kobler på) og kan anbefale det på det groveste:)

Vet jo hva kjølepasta er :p Jeg mener at jeg ikke har noe her hjemme akkurat nå :p

Gidder ikke vente i 1 uke heller da ;P

Det blir vel ikke så mye statisk elektrisitet hvis jeg setter på et lite plastikk munnstykke på støvsugern?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...