GarethWest Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Det var mest morosamt da dvddrevet kom ut Eg satte kaffien i halsen når det skjedde, hahaha! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Haha, Jack Black er en av mine favoritter når det gjelder komedier...har nok sett en god del av filmene hans. Men skal innrømme at dette er noe det sykeste av han, selv om jeg lo godt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Temmelig syk den videoen her, men han spiller morsomt! Det går nærmest for ham når han ruller seg rundt i kablene! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Haha, Jack black skuffer aldri Lenke til kommentar
frowen Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Konge ;D Jack Black er jo hysterisk morsom og Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Litt morsomt og mye æsj Endret 27. mars 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå