E-Dog Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Tok en kikk i informasjonstråden, men fant ikke svar på problemet mitt (prøvde også å søke, uten hell), så hvis det allerede foreligger svar/løsning beklager jeg dobbelpostingen. Hver gang jeg setter i et spill får jeg besked at "To play this disc put it in an xbox 360 console". Dette skjer kun etter seneste oppdatering. WTF? Noen andre som har opplevd noe lignende? Maskinen er ca. ett år gammel. Kvittering har jeg et eller annet sted, men vet ikke om garantien gjelder fortsatt. På forhånd takk for svar. Edit: Fungerer nå, etter 20. forsøk med pussing av skiver... Vet ikke om dette bare en midlertidig løsning og at maskinen vil kapitulere totalt om én ukes tid... Endret 12. februar 2009 av Vilco Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Ein venn av meg hadde akkurat samme problem. Han leverte inn til reparasjon. Han lever eit lykkeleg liv den dag i dag. EDIT: Den funka tidvis til han også, før den ikkje funka igjen. Endret 12. februar 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
E-Dog Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Damn. Da virker det som kun er et spørsmål om tid neste gang maskinen begynner å fuske igjen. :S Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kan jo hende du er heldig da Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) HAr akkurat samme problemet selv, kom nå forleden dag. Jeg har ganske ny Elite også... Kom over en artikkel om dette: http://xbox360help.blogspot.com/2007/03/pl...t-xbox-360.html Les også kommentarene. Endret 13. februar 2009 av Solsviken Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 EDIT2: Prøv å sette til å starte disk automatisk istedenfor Dashboard. Prøv å sette maskinen i stående/liggende posisjon, det motsatte av det du gjør i dag. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 ring microsoft for reparasjon, hvis ikke du har lyst til det, fins det kalibrerings tutorial for dvd spelleren. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg fikk dette med Gears 2 DVD'en her om dagen, men det hjalp å bare åpne og lukke DVD-rom'en en gang. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Prøv å slette cachen til harddisken. Fungerte for meg da min ikke ville lese noen disker. Merkelig nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå