ohboi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Siden tråden felles spilleliste for gamer.no ble litt avsporet av utvekslinger av spillelister tenkte eg å starte en egen tråd for dette. Kan slenge opp et par av mine(merk deg at de i stor grad er laget for shuffle avspilling): Good Stuff: En spilleliste der eg hiver alle sangene eg liker, enkelt og greit. Metal: Det fra den overstående spillelisten som kvalifiserer som metal. Ikke forvent noe særlig hardere enn Megadeth. Rock and Blues: Kort fortalt det samme som metal, bare med rock og blues. Rolige sanger: En samling av litt mer rolige sanger. Legger nok til noen mer stemningsorienterte spillelister når eg får laget noen Spillelister lagt til i tråden: Classic Rock, av Genetics Ultimate Movie Songs, av Genetics 80s Euro Pop Wonder, av ZarK Synth, av Atsjonas Celtic, av marza Musikk for den på 22, av Mammakamel v2.0 Hele Album (Electronica), av sfRoyal Hele Album (Rock), av sfRoyal Hele Album (Punk), av sfRoyal Hele Album (Hip-Hop), av sfRoyal Hele Album (Indie), av sfRoyal Hele Album (Norsk), av sfRoyal Samlelista, av Vaenas Diverse, av Håvard Linkin Park, av Erik Playlist 1, av backstabber House/[email protected], av Blåbær Trance Diskusjon.no] av Blåbær Favourites, av Lakus Prog (Prog-Archives), av Crimson Idol Diverse, av Erik Diverse 1970-1989, av ErlendA Koserock, av credible Favoritter, av credible Random, av Ehtram WTF is dis shit, av Gormers Catchy rock & blues, av Dr. Oas Classic, av Genetics Boybands og slikt, av Fiskemester Litt av alt, av Error Queueee, av Laland Skal prøve å holde tråden oppdatert (sist oppdatert 10/04-09) Endret 10. april 2009 av tine_yoghurt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da kan eg poste min uferdige synth spilleliste Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Classic Rock: Liker du rock? Da er denne spillelisten for deg! Her er mine favoritt sanger gjennom tidenes rock historie! ^_^ Ultimate Movie Songs: Om du liker filmmusikk er denne listen deffinitivt noe for deg. Her er mange av de sangene jeg synes er helt superbe å høre på! EDIT: Sorry, fiksa det nå! ^_^ Endret 12. februar 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 No link Genetics. Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 No link Genetics. Er noe galt noe med din også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Fått meg spotify invite nå, men får ikkje lasta ned programmet her på jobb Nedlastingsfilen eller noe er sperret Får vell nøye meg med youtube her da^^ Endret 13. februar 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
ZarK Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 80s Euro Pop Wonder: En skikkelig mimre-liste av musikk vi hadde tatt opp på tape fra Ti-i-skuddet gjennom 80-tallet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Skal eg ikkje berre ta [url=spotify_urlettellerannetsomjegharkopiert[/url] Synth Prøvd nå. Endret 13. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
ZarK Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Synth Den funker brillefint, Atsjonas Endret 13. februar 2009 av ZarK Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Be aware: Det er ganske så sær musikk. Lenke til kommentar
ZarK Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Be aware: Det er ganske så sær musikk. Never ever unnskyld musikken du hører på! Det er bare "de andre" som er treige Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Celtic for life! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 En spilleliste for deg som liker skikkelig gitarspill! Med noe tull innimellom:) http://open.spotify.com/user/mammakamel/pl...BpcjUtvGTZZBHgC Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kan ikke andre folk slette sanger på listene nå ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Du kan velge om dei skal være lukka/åpne Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Shuffle-listene mine har blitt litt kaos i det siste, men kan jo dele noen av de andre. Hele Album (Electronica) Hele Album (Rock) Hele Album (Punk) Hele Album (Hip-Hop) Hele Album (Indie) Hele Album (Norsk) Begynte på disse listene i går, så er foreløpig bare i startfasen ^^ Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Likte Hele Album (Rock), mange band der som eg liker men ikke hører så mye på. Blir nok å høre litt på den. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Samlelista en liste hvor alle slenger inn noen av de sangene de liker. Rett og slett for å få en bredere musikk smak. Kan legges til i førsteposten. Alle kan få legge til musikk, men ikke fjerne! Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Tja, nå har vi det allerede i tråden felles spillelister for gamer.no. Den er kanskje litt strengere moderert men det tror eg er for det bedre. Men om flere vil ha en mer åpen samleliste kan eg legge den til i førstepost Endret 15. februar 2009 av tine_yoghurt Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Celtic for life! Genial! Takk =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå