Gå til innhold

Vil du ha SWG innen 5 dager? Bestill HER!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager, djorgen, jeg misfortod både deg og NoLimit_^ litt, men NoLimit_^ har uansett et ganske godt poeng. Jeg ville ikke turt å prøve på nytt, hehe. :p

Nei.. Derfor man burde bruke sjansen når man først har den.

PS - du har noe å se frem til på 18.årsdagen din, NoLimit. :)

PS2 - Når *jeg* fikk meg kort i Fokus for et par år sida så ble det sagt at de ikke har noen 18.årsgrense ... Så kanskje du burde ringe litt rundt og spørre? :)

Lenke til kommentar
Beklager, djorgen, jeg misfortod både deg og NoLimit_^ litt, men NoLimit_^ har uansett et ganske godt poeng. Jeg ville ikke turt å prøve på nytt, hehe. :p

PS2 - Når *jeg* fikk meg kort i Fokus for et par år sida så ble det sagt at de ikke har noen 18.årsgrense ... Så kanskje du burde ringe litt rundt og spørre? :)

det nummeret som man behøver for å handle over internett, som skal stå på kortets bakside, er ikke på mitt kort :-?

ps djorgen: er mastergantoris på swg-norway.com

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Overveier å starte en web-shop som selger spill, hvor det kun kan betales med visa på forskud, hvor jeg ikke opperer med telefonnummer, skal heller ikke være registrert i brønøysund registret, så skal jeg selge spill mye billigere enn yesss.com, skal også opperere med div kontorer i de største byene i verden, og budsjettere med 50mill i overskudd første driftsår, dette oppnår jeg med ingen markedsføring, men masse kritiske røster i de største internett kanalene, all pr er god pr.. .. Og best av alt, jeg drar masse kunder fra det her forumet.. Velkommen til noooo.com..

Lenke til kommentar
Overveier å starte en web-shop som selger spill, hvor det kun kan betales med visa på forskud, hvor jeg ikke opperer med telefonnummer, skal heller ikke være registrert i brønøysund registret, så skal jeg selge spill mye billigere enn yesss.com, skal også opperere med div kontorer i de største byene i verden, og budsjettere med 50mill i overskudd første driftsår, dette oppnår jeg med ingen markedsføring, men masse kritiske røster i de største internett kanalene, all pr er god pr.. .. Og best av alt, jeg drar masse kunder fra det her forumet.. Velkommen til noooo.com..

hehe, høres bra ut :)

Fikk Star Wars Galaxies fra gamezone.no i går :woot: Det er helt nydelig, selv om maskinen min sliter litt med spillet :p

Lenke til kommentar

Jeg skaffet meg selv Visa kort for et par måneder siden, da jeg var 17, og det gikk helt greit. Det eneste var at foreldrene hadde ansvar for at du ikke brukte pengene på tull. De hadde ansvaret. Nå er jeg fylt 18 og dermed har ikke de lenger ansvar. Så sånn er den saken. Men jeg har og hørt om banker som ikke har tillatt dette.

Derfor bør alle sette pengene inn i Spareskillingsbanken i Kristiansand :wink:

Det gikk hvertfall smertefritt for meg, om det var fordi jeg fylte 18 en måned etter jeg bestilte eller ikke, er jeg ikke sikker på, men var ihvertfall ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Fikk VISA'en min når jeg var 14 eller 15 jeg... (Ekte, ikke noe elektron piss)

Men du må nok krangle med banken for og få det.

Lenke til kommentar
Får man Galaxies levert rett på døra uten toll ved bestilling fra Gamestop.com?

Fikk levert rett på døra. Det er ikke toll på spill, men du må betale moms (24%) på totalpris (spill+frakt) pluss fortollingsgebyr. UPS tar seg av fortolling o.s.v og sender deg regning senere.

Pris blir da: (spill+frakt)*dollarkurs+moms+gebyr

Hva gebyret til UPS er vet jeg ikke, siden jeg ikke har fått regning enda, men rundt 150,-. Totalpris for SWG blir da rundt 850,-

Med forebehold for feil :)

Lenke til kommentar
ja, fikk låne kortet en gang, men om jeg sier:"hey, jeg må få låne kortet på nytt, pga den siden jeg først brukte det på er antageligvis svindlere", så får jeg aldri låne det igjen :-? er vanskelig og overtale 50 år gamle mødre om at netthandel med kredittkort som oftest er trygt

Kanskje du skulle foretatt litt research før du oppga kortnummeret til dette firmaet? Det har ikke manglet på advarsler mot disse folkene på dette forumet. Det er de samme folkene som stod bak Multimedia Import.

Ja, akkurat som med Multimedia Import så er det folk som faktisk får det de bestiller. Dette er nødvendig for å få lokket flere folk til butikken. På tross av deres historie og på tross av helt klare løgner disse folkene har kommet med både på websidene til yeees.com og til pressen så er det folk her på forumet som har handlet hos dem og anbefalt dem for andre. Dette har selvsagt vært "nyttige idioter" for disse folkene.

Jeg har enda ikke skjønt hvorfor djorgen og flere andre her velger å la slike folk få enda en sjangse istedefor å støtte webshopper som drives av ærlige folk.

http://www.nettnyheter.net/index.php?side=nyhet&ID=372

http://www.ba.no/multimedia/article592437.ece

http://www.bergens-tidende.no/okonomi/neri...v/article116009

Robert-

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Til No_Limit

Du kommer ikke til å få spillet dit....beklager å si det , men de er svindlere de har ingen avtale med visa så serverne deres er ikke sikkre(har sjekket med Visa Norge) Visa kan ikke garantere noe sikkerhet ved handel av Yeees. Jeg er 16 år så jeg måtte bruke Visa kortet til mutter....jeg avbestillte ved å sende en mail til alle mail addresene de hadde der jeg skrev ordre nummer xxxxx skal ikke sendes. Det står på siden dems at de har sjappe på akerbrygge var der nede og sjekka med securitas,de hadde aldri hørt om dem:( så ringte jeg til opplysningen 1881 får å snakke med dem personlig,jeg hadde 4 addreser der 1 var registrert eller ekte. Fant 2 telefon numre på webben og fikk 2 andre av 1881 ingen av de funka!!!!!Det er mulig du får spillet, men har lest flere tilfeller der det ikke har blit levert 2 av 2 varer bare 1.......om du får pakken så er ikke Visa nummre i sikkre hender etter hva jeg kan bedømme! Selvfølgelig kan jeg ta feil...Mamma jobber i bank så jeg kan hele tiden ha sjekka om de har tatt ut penger av kontoen , noe som de ikke har gjort

Jeg har aldri fått kontakt med dem bare en gang jeg fikk mail om at de skal komme tilbake til meg ASAP

ja, yeees er så latterlige, de har sluttet å svare på mailene mine, og se på beskrivelsen deres av Return to castle wolfenstein, har de 12 åringer som jobber der? :

"This game is going to be great. More greater then Invisible War, Halo 2, the new RTCW for pc which is much improve, and DOOM IiI. The graphics

(håpløs spillbeskrivelse kuttet)

amazing with lag. I can't wait...the greatest hype game ever...WHAT A FABULOUS PORT "

Fatter ikke at noen har forsøkt å bestille ifra yeees.com den ser jo gjennomført useriøst ut.

Men siden du allerede har lagt igjen kortet til mor di, har du sørget for å få sperret kortet til modern? Siden lyser jo svindel lang vei, se bare på http://www.yeees.com/aboutUs.html

PS. Er du redd for at mor di blir sur på deg, så bare vent til hun oppdager at kortet/kontoen er blitt tømt for penger. Siden jeg har en veldig stygg mistanke om denne liksom sjappa ikke klarer å håndtere sensitiv info som et visa nummeret. Hadde ikke forundret meg om visa nummerene ligger på et ubeskyttet eller lett hackbart område på serveren, dessverre. Men du kan jo ha flaks da.

Lenke til kommentar
Nå står det:

"Very limited Qnt in stock, we are shipping, please be patient with this title. " hos yeees.com

Kanskje fordi jeg skrev: "My patience is running thin" :roll:

men de svarer fortsatt ikke på mailene mine, er ganske så frustrert for tiden :cry: men heldigvis har jeg warcraft III som fører meg gjennom disse mørke tider :shrug:

har stephen ansatt utlendinger som ikke kan norsk eller? litt av en kundesupport isåfall. hvorfor skal de vente med å sende deg varen hvis de har flere igjen på lager? yees.com drives ikke av idioter men av svindlere, jeg ville koblet inn forbrukerrådet hvis du ikke mottar noe, skriv gjene en mail til de og si ifra om det.

Lenke til kommentar

Det er så FAENS bra. Her har jeg nettopp kastet bort 699,- på et spill jeg ikke kan spille lengre enn til vinteren, for da blir jeg KASTET UT fordi drittkjerringa som eier huset har en KJÆRESTE I OSLO og vil selge huset her snarest. :evil::evil::evil::evil:

"Uflaks" er bare ett av mine mellomnavn!! Og dette er bare en av tusen små ulykker som har rammet meg i det siste :roll: Hva i helsike har man gjort..

Lenke til kommentar

Stikk bare ned på Ram&Rom på Oslo-S da. Jeg leste en del her om at det var vanskelig å få tak i og greier, men så turet jeg ned på OsloS og der hadde de 6-7 SWG. Jeg og kompiser kjøpte 3, så det er kanskje noen igjen.

Kosta 650kr da det er import, men nå er jeg iallefall en happy camper (scout! skjønner? skjønner? ahah)

Lenke til kommentar

NoLimit, gidder du sjekke hva slags tråd det var? Jeg registrerte og logget inn på den, men fikk beskjed om at den ikke eksisterer.

BTW, jeg klarte å ødelegge en CD-RW's mekanisme og kastet spillern i søpla i dag, litt etter presterte jeg å ødelegge en P4 2.0NW CPU ved å glemme låsepinnen når jeg dro den av hovedkortet.. så nå må jeg ha ny brenner (igjen) og ny CPU samt nytt hovedkort, får m.a.o. ikke spilt SWG på en stund uansett fall. Jeg håper å få spilt det litt før jeg må flytte ut og på hybel eller noe, vil gjerne bli crafter eller noe lignende, bare det ikke blir sånn "jobbe 24/7 for clan" pes, det vil jeg aldri oppleve igjen.

Lenke til kommentar

posten heta "my story"

og hidden; det er forferdelig å oppleve noe slikt; eneste jeg har klart er å ødelegge et radeon 9800 pro kort og en strømforsyning, men det ordnet komplett heldigvis :yes:

edit: strømforsyningen var defekt ved levering, og radeon kortet plutselig ville bare ikke mer, vet ikke om det var min skyld :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...