PC-sigurd Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 SteelSeries har de beste da.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 NOEN SOM VET OM ET PS3-HEADSET? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 NEI JEG VET SANNELIG IKKE, MEN KANSKJE GOOGLE VET! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Funker ikke alle headset til PS3? Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Når det gjelder PS3 headset, så må det enten ha støtte for USB tilkobling elr Bluetooth. Vil da sterkt anbefale USB headset framfor bluetooth, da du slipper å lade det. Og om du skal ha et komfortabelt og et headset med bra kvalitet med bluetooth, må du ofte punge ut med mye penger. Jeg bruker selv Logitech Pro ClearChat USB (har det inne på MPX) som fungerer veldig bra. Bruker vel å merke kun skype når jeg gamer, men det funker like bra til PS3, selv om lydkvaliteten på skype er mye bedre enn på PS3 (in-game). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå