Anonymbruker321 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Velkommen til Hunktråden version 0.5 Det er selvfølgelig helt uaktuelt at det skal finnes en babetråd uten et tilbud for det motsatte på HAT-forumet, ettersom det helt klart er minst like stor interesse for bilder av halvnakne gutter som det er for jenter her. Jeg kopierer og redigerer skamløst OP fra babetråden, i tradisjon med veletablert skamløs OP-låning fra før av! All kudos går til de som var med på å danne Babethreaden på gamer.no som gir all kudos til babethreaden på Diskusjon.no! REGLER: [X]: Bilder bør postes som thumbnails eller i [skjul ] tagger om de er store. [X]: Bilder bør fortrinnsvis være JPEG, og helst ikke over 2 MB per stk [X]: Bildene av stor format bør heller ikke legges ut. Da skal bildene resizes før de legges ut. [X]: Vi stopper før det vises kølle og danglebær. Mao, mannens anatomi [X]: Det er selvsagt oppfordret å poste så mange bilder av daniel radcliffe i bar overkropp som mulig Hei For de som også liker hester Endret 12. februar 2009 av Boheme Netter Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg klarte ikke å finne et bilde av Harry Potter sammen med disse gutta: Men jeg påroper meg regel 34 og håper på det beste. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Endret 9. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå