azeklor_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei. Har planer om å kjøpe meg en mik. Skal for det meste bruke den til gaming. Jeg liker å spille med lyden gjennom høyttalerne, ikke med headset, så jeg må ha en som jeg kan feste til øret eller lignende. Noen forslag? Lenke til kommentar
azeklor_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Ingen? Trenger svar! Unnskyld dobbelposten. Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hmm, jeg er ikke så sikker på sånn. Søkt på mpx eller noen elektro side? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6272 Kjøpte denne i høst for å bruke til handsfree i bilen (med carputer), og synes den fungerer veldig bra. Veldig god lydkvalitet, og en brukbar pris (30-40 kr inkl. frakt). Lenke til kommentar
azeklor_InnleggNO Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 OK, lurer litt på denne: Link Noen som har noen erfaringer med denne mikrofonen eller noe? Er det noe å satse på? Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Eg har aldri sett en mik uten øreklokker som man fester til hodet. Det er nå ganske smart, men fremdeles har eg ikkje sett slike. En ting du kan gjøre er å kjøpe en vanlig desktop mik, fjerne bøylen fra benet, og så prøve å lage noe selv som sitter greit på øret Lenke til kommentar
azeklor_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Eneste miken jeg har sett som kan festes til hodet er en til PS3, men den vil kanskje virke på PC også? PS3 miken bruker jo bluetooth, så viss jeg har en bluetooth adepter koblet til PCen min, vil miken funke da? Og er det noen som har erfaringer med den miken jeg linket til i min forrige post? Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det burde egentlig virke, med mindre Sony har kokt opp noe magisk som gjør at det kun virker på PS3 Lenke til kommentar
azeklor_InnleggNO Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, det burde det. Noen som har erfaringer med denne miken til PC? eller som vil anbefale noen andre miker? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei. Jeg bruker denne her. Den har jeg hatt i et par år og den fungerer fortsatt utmerket. Logitech USB mic Lenke til kommentar
Stigern Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7080 Bruker den jeg, teipa i toppen av skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå