frankpettersen_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Halloo, har dere sett traileren eller? http://www.gametrailers.com/player/45396.html Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hahah for en fet trailer!!! Rart at han reporteren ikke sprang i fra de zombiene når demi kke beveget seg så fort! Hehe vet noen om en demo av spillet sånn at man kan få testet det? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Lettkledde damer, zombieer og mye blod - hva mer trenger et spill? Håper virkelig Gamer.no kommer med en anmeldelse av dette spillet ^_^ Endret 13. februar 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Lettkledde damer, zombieer og mye blod - hva mer trenger et spill? Braaaaaiiinsssss... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det skal vel komme til 360 ihvertfall, om det kommer for PS3 veit eg ikkje. Det stod Xbox 360 i artikkelen. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Okei, men til Wii kommer det ihvertfall Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Litt gladvold og zombieslakting har da aldri skadet noen? Spill trenger ikke være realistiske eller historisk dype for å være artige. Så for alt jeg vet kan dette her nesten være verdt å ta en titt på. Men strengt tatt har jeg alltid vært mer fan av strategispill og spill med litt historie enn rene actionspill. Så man får vente å se. Men letkledde zombie-slaktere gjør det nok bra i 12 til 16-årssegmentet. ^^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Halloo, har dere sett traileren eller? http://www.gametrailers.com/player/45396.html I lol'd Hva er det med øynene til hun med det svarte håret? Er røde cyborg-øyne normalt i Japan? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tippe jentene har fått eit kall, eit kall om ekstrem slakting av zombier i vågal utkledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå