Joachim_F Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 D3 Publishers nyeste import fra Japan lar deg slakte ned horder av zombier. Les mer Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Haha, genialt Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Spillet ser helt latterlig ut, like latterlig som å sprute septik på uskyldige folk med en septikbil i Saints Row 2 - Morro? OHYES! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ble dere tvunget til å teste det? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Håper på en anmeldelse om den så bare er veldig liten Nesten så dette frister... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dette skal skaffes Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ventet lenge på en Gamer.no artikkel om dette spillet! Det blir garantert en festhøydare. Håper de krydrer det med dristige kameravinkler og slesk fan-service Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tits or GTFO. Hvis det koster 100,- kjøper jeg det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Alternativ til DOA det her! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Som Joachim nevner, historien høres ut til å være like velutviklet som Left 4 Dead's Men hvem bryr seg om historie når du kan slakte zombier med samurai-sverd? Ved nærmere ettertanke, siden spillet har vært ute i Japan i tre år og blir sluppet i Europa kan det jo ikke ha solgt så dårlig. Kanskje jeg skaffer meg det når det kommer på tilbud. Lenke til kommentar
xXSteelZorXx Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 LOL dette er så snålt. typisk japser med veldig spesiele spill. noen er bra, andre er ikke fullt så bra Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Som Joachim nevner, historien høres ut til å være like velutviklet som Left 4 Dead's Men hvem bryr seg om historie når du kan slakte zombier med samurai-sverd? Ved nærmere ettertanke, siden spillet har vært ute i Japan i tre år og blir sluppet i Europa kan det jo ikke ha solgt så dårlig. Kanskje jeg skaffer meg det når det kommer på tilbud. Left 4 Dead har et poeng i å ikke ha noen historie, men heller ideer om hva som har skjedd som blir deg fortalt gjennom synsinntrykk du får mens du går gjennom brettene. Og L4D har Francis, who the hell trenger historie når de har Francis? Personlig lurer jeg på dette: Hvilken konsoll kommer det til? Artikkelen kan gi uttrykk for at det kommer på PS2, men det står jo ikke skrevet noe sted? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det skal vel komme til 360 ihvertfall, om det kommer for PS3 veit eg ikkje. Uansett....dette her er nesten verdt å prøve bare for å se latterligheten i øynene. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Som Joachim nevner, historien høres ut til å være like velutviklet som Left 4 Dead's Men hvem bryr seg om historie når du kan slakte zombier med samurai-sverd? Ved nærmere ettertanke, siden spillet har vært ute i Japan i tre år og blir sluppet i Europa kan det jo ikke ha solgt så dårlig. Kanskje jeg skaffer meg det når det kommer på tilbud. Left 4 Dead har et poeng i å ikke ha noen historie, men heller ideer om hva som har skjedd som blir deg fortalt gjennom synsinntrykk du får mens du går gjennom brettene. Og L4D har Francis, who the hell trenger historie når de har Francis? Helt enig, Left 4 Dead er et spill som passer utmerket til å ikke ha en historie. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hahah feeeeett!!!! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Husker jeg leste om dette en stund tilbake ja. Dead Rising + DOAX2 = OneChanbara Mulig jeg skaffer dette etterhvert, men jeg må innrømme at jeg prioriterer RE5 først. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Må si at jeg faktisk fikk lyst til å prøve spillet bare på grunn av tittelen! Elsker zombier... Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Så ganske latterlig ut . Fikk litt lyst til å prøve det, men tviler på at jeg kommer til å gidde. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Wii versjonen fikk faktisk 6.9 fra IGN Kilde Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 haha dette er jo så dumt at eg kansje må ha det det, håper på en anmeldelse av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå