Gå til innhold

Sniktitt: OneChanbara: Bikini Samurai Squad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Joachim nevner, historien høres ut til å være like velutviklet som Left 4 Dead's :p Men hvem bryr seg om historie når du kan slakte zombier med samurai-sverd?

Ved nærmere ettertanke, siden spillet har vært ute i Japan i tre år og blir sluppet i Europa kan det jo ikke ha solgt så dårlig. Kanskje jeg skaffer meg det når det kommer på tilbud.

Lenke til kommentar
Som Joachim nevner, historien høres ut til å være like velutviklet som Left 4 Dead's :p Men hvem bryr seg om historie når du kan slakte zombier med samurai-sverd?

Ved nærmere ettertanke, siden spillet har vært ute i Japan i tre år og blir sluppet i Europa kan det jo ikke ha solgt så dårlig. Kanskje jeg skaffer meg det når det kommer på tilbud.

Left 4 Dead har et poeng i å ikke ha noen historie, men heller ideer om hva som har skjedd som blir deg fortalt gjennom synsinntrykk du får mens du går gjennom brettene. Og L4D har Francis, who the hell trenger historie når de har Francis? :D

Personlig lurer jeg på dette: Hvilken konsoll kommer det til? Artikkelen kan gi uttrykk for at det kommer på PS2, men det står jo ikke skrevet noe sted?

Lenke til kommentar

Left 4 Dead har et poeng i å ikke ha noen historie, men heller ideer om hva som har skjedd som blir deg fortalt gjennom synsinntrykk du får mens du går gjennom brettene. Og L4D har Francis, who the hell trenger historie når de har Francis? :D

Helt enig, Left 4 Dead er et spill som passer utmerket til å ikke ha en historie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...