Enceladus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jeg vil spille Mirrors Edge med håndkontroll på pc, funker dette? Bør jeg da feks kjøpe denne? Logitech Chillstream https://prisguiden.no/product.php?productId=92378 PS: Er det greit at jeg linker til prisguiden på HW.no? Endret 12. februar 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det bør gå bra med Chillstream. Har kjøpt en annen håndkontroll fra Logitech selv, tror den heter Logitech Rumblepad 2. Eneste problemet med Logitech, er at noen spill må du legge inn kontroller manuelt med, noe som er umulig med mindre du er astrofysiker. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kjøp den vanlige Xbox 360 kontrollen! Den er knallgod - bruker den selv for å spille, og maskinen kjente den igjen med èn gang og hele menysystemet med knapper etc. tilpasset seg kontrollen! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal nok funke med kontroll. 360 kontrollen funker trådløs eller ikke, du må riktignok kjøpe en mottaker hvis du har trådløs kontroll. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hmm, hørtes ikke dumt ut. Jeg kjøpte faktisk en madcatz PS3 kontroller for 10 kr på spaceworld i fjor:P Veldig moro å spille Shaun White SB med ihvertfall. God å holde i og ikke så dyr, ligger vel på 200 i normalpris, men hoi, 360-kontrolleren er nok sikkert bedre. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg fant den nødvendige softwaren jeg trenger for å få xboxkontrollen til å fungere http://www.microsoft.com/hardware/gaming/P...temRequirements Selv har jeg en trådløs 360 kontroller fra før av Men hvordan ser pcen min at den er koblet til da? Må jeg ikke ha en slags dings jeg putter i usb kanalen som ser kontrolleren? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kjøp den vanlige Xbox 360 kontrollen! Den er knallgod - bruker den selv for å spille, og maskinen kjente den igjen med èn gang og hele menysystemet med knapper etc. tilpasset seg kontrollen! Hvordan får du den koblet til pcen?? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Som jeg sier over. Enten med usb eller ved å kjøpe trådløst adapter. Lenke til kommentar
ziggy_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg kjøpte i sin tid det som heter "Xbox 360 controller for windows". Altså en 360 kontroller med usb ledning som var myntet på pc, da det fulgte med driver cd og hele pakka. (trenger riktignok ikke den i Vista++) Men er det så at det går ann å bruke trådløse 360 kontrollere som egentlig er myntet på 360, i en pc? Kan noen være vennlig å forklare hvilken trådløs mottaker man må ha i pcn da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg kjøpte i sin tid det som heter "Xbox 360 controller for windows". Altså en 360 kontroller med usb ledning som var myntet på pc, da det fulgte med driver cd og hele pakka. (trenger riktignok ikke den i Vista++) Men er det så at det går ann å bruke trådløse 360 kontrollere som egentlig er myntet på 360, i en pc? Kan noen være vennlig å forklare hvilken trådløs mottaker man må ha i pcn da? http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox3...gamingreceiver/ Den kobler du til pc'n, og så kan du bruke opptil fire trådløse Xbox 360 kontrollere med den! Lenke til kommentar
ziggy_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Å hellige jul, takk takk Det betyr at jeg kan bruke de 2 trådløse 360 kontollerne mine også på pc i tillegg til den jeg har med ledning Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Ahh nydelig Laland! Men de har den bare i en butikk og der er den ikke lenger på lager https://prisguiden.no/product.php?productId=86627 Endret 15. februar 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hmm.. Har sett den i mange nettbutikker tidligere, men du kan jo sende noen en mail (Komplett.no har hatt den inne) og spørre om de ikke har en til overs! Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ahh nydelig Laland! Men de har den bare i en butikk og der er den ikke lenger på lager https://prisguiden.no/product.php?productId=86627 Tips, søk på 360 wireless adapter eller noe, og så går du på produkter som ikke er på listen til HW. Da finner du det. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kjøp den vanlige Xbox 360 kontrollen! Den er knallgod - bruker den selv for å spille, og maskinen kjente den igjen med èn gang og hele menysystemet med knapper etc. tilpasset seg kontrollen! Rart`? MS og 360 = 1 Hmm, hørtes ikke dumt ut. Jeg kjøpte faktisk en madcatz PS3 kontroller for 10 kr på spaceworld i fjor:P Veldig moro å spille Shaun White SB med ihvertfall. God å holde i og ikke så dyr, ligger vel på 200 i normalpris, men hoi, 360-kontrolleren er nok sikkert bedre. 10 NOK? Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Sorry for offtopic, men det gjør nesten fysisk vondt å se at noen faktisk ønsker å spille FørstePerson spill uten tastatur og mus, på PC! Jeg kan skjønne at en handikappet uten armer vil prøve å åpne dører med føttene, men hvorfor i allverden vil en med to friske armer gjøre det? Er livet blitt så kjedelig og lettvindt at folk må finne vanskeligere måter å gjøre ting på? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg spiller mange pc-spill med Xbox kontroll, jeg! Gears of War, Dead Space, Mirror's Edge, Project 64, Burnout Paraduse, Cod4/MW, Prince of Persia, Crysis og til tider TrackMania. Den sitter så utrolig godt i hånda og så godt som alle spill støtter den for tiden! Har spill tastatur/mus også (G15 (gamle) og MS Habu) men foretrekker kort og godt en joypad! Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Merker fort på GTA IV at man ønsker en gamepad, går ikke an å kjøre sakte med bil uten å drive med tapping. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Merker fort på GTA IV at man ønsker en gamepad, går ikke an å kjøre sakte med bil uten å drive med tapping. Sånn er det på GTA SA også (PC) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Sorry for offtopic, men det gjør nesten fysisk vondt å se at noen faktisk ønsker å spille FørstePerson spill uten tastatur og mus, på PC!Jeg kan skjønne at en handikappet uten armer vil prøve å åpne dører med føttene, men hvorfor i allverden vil en med to friske armer gjøre det? Er livet blitt så kjedelig og lettvindt at folk må finne vanskeligere måter å gjøre ting på? Så er dette et platformspill vi snakker om da, der kontroll av hvordan du går (asdf < styrestikke) teller en del pluss at man må ha en del knapper veldig lett tilgjengelig. Hvis du er pro med mus og tastatur kan du nok som regel gjøre det bedre enn med gamepad i første person spill, men det er forskjell på folk. Endret 15. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå