Gå til innhold

Trenger nytt rollespill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet G3, spilte det i 30+ timer, men det er desverre mye bugs fortsatt. Det er versjonen som er fullt oppdatert til community patch 1.60.

 

Stunlock finnes fortsatt: Check.

Ofte 4-sekunders frysing av spillet: Check.

Flere skills som finnes på character sheet men som ikke faktisk kan brukes i spillet: Check.

 

Jeg så meg nødt til å avinstallere G3 da jeg ikke orket å fortsette med spillet i 80 timer til. Jeg har bedre spill å bruke tiden min på, selv om Gothic 3 historiemessig ikke er det verste spillet jeg har sett.

Lenke til kommentar
Testet G3, spilte det i 30+ timer, men det er desverre mye bugs fortsatt. Det er versjonen som er fullt oppdatert til community patch 1.60.

 

Stunlock finnes fortsatt: Check.

Ofte 4-sekunders frysing av spillet: Check.

Flere skills som finnes på character sheet men som ikke faktisk kan brukes i spillet: Check.

 

Jeg så meg nødt til å avinstallere G3 da jeg ikke orket å fortsette med spillet i 80 timer til. Jeg har bedre spill å bruke tiden min på, selv om Gothic 3 historiemessig ikke er det verste spillet jeg har sett.

var ikke så forferdelig :p

måtte bare finne måter å drepe diverse stunlockfolk på uten å gå inn i melee så mye ;)

bare mer utfordring det! :D men må innrømme jeg har dauet en del på gothic III, samt aldri fullført det:)

kanskje jeg får prøve på det neste uka? :D

 

Noen er litt for kravstore tror jeg gitt.. :D

Eneste som var fælt med Gothic III for meg, var systemkravene, å kopibeskyttelsen.. den gjorde spillet ufattelig tregt..

Lenke til kommentar

Jeg satt å tenkte på om jeg kunne nevne noen andre gode rollespill som har kommet ut nylig men de har jo enten blitt nevnt eller så har du spillt dem selv. Det eneste jeg kan tenke meg må jo bli Dragon Age: Origins som kommer ut i løpet av året en gang. Tror nok det er mange rollespillfans som meg som gleder seg til det kommer ut! :)

Endret av Josef-Nastra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...