Gå til innhold

Trenger nytt rollespill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om jeg forguder star wars :p så vil jeg ikke ha noe Sci-fi greier, fortrekker helst fantasy med alver og magi osv..

 

Du forguder Star Wars, er på jakt etter et nytt RPG men har ikke lyst å teste en klassiker som KOTOR?

 

Raring....

 

Må uansett skuffe deg siden det er veldig få gode fantasy RPG som har kommet ut de siste 3-4 årene. Men om du er virkelig sugen kan du jo teste ut Divine/Beyond Divinity, Temple of Elemental Evil, Arcanum, Might and Magic, Wizardry og Vampire the Masquerade: Bloodlines(Warning: Alver er byttet ut med vampyrer og det er satt til nåtid).

 

Tror nå de fleste RPG som kan gi deg litt underholdning har blitt nevnt.

 

Men jeg gjentar, selv om du ikke liker Sci Fi RPG(finnes det så mange av dem?) så bør du uansett teste ut KOTOR.

Lenke til kommentar
Selv om jeg forguder star wars :p så vil jeg ikke ha noe Sci-fi greier, fortrekker helst fantasy med alver og magi osv..

 

Du hadde angret på den setnigen om du hadde prøvd de spilla. De er bare helt fantastiske sci-fi eller ikke.

 

KOTOR 1 er jo et av tidenes beste spill, og har ikke minst tidenes beste plot twist. Ble helt forbauset da jeg fant ut det, selv alle hintene var rett foran meg. Kjempespill! Bioware kan sakene sine, synd at 2ern ikke var like bra.

 

Gi det et forsøk selv om du ikke liker sci-fi ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...